پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۰۴:۴۱

تیم بسکتبال حفاری اهواز مغلوب هیات ورزش جانبازان ومعلولان اراک شد

در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال با ویلچر هیات ورزش جانبازان و معلولین اراک با نتیجه ۶۱ بر ۵۲ از سد تیم حفاری اهواز گذشت.

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

تیم بسکتبال حفاری اهواز مغلوب هیات ورزش جانبازان ومعلولان اراک شد

هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی روز جمعه در اراک پیگیری شد، که تیم بسکتبال با ویلچر هیات جانبازان و معلولین اراک در هفته اول دور رفت این رقابت‌ها، بازی را به تیم بسکتبال با ویلچر حفاری اهواز در اهواز واگذار کرده بود.

بنابراین تیم هیات ورزش جانبازان و معلولان اراک قصد داشت با شکست دادن حریف هم جبران شکست گذشته را کرده و هم پیروزی شیرین دیگری را در کارنامه خود در این فصل از لیگ ثبت کند.

بر همین اساس، تیم با انگیز و پرقدرت اراک، با روحیه عالی از ابتدا ابتکار عمل بازی را در اختیار گرفت و طی چهار کوارتر راه هرگونه حرکت و پیشروی را از تیم بسکتبال با ویلچر حفاری اهواز که مدعی قهرمانی بود، گرفت.

هر چهار کوارتر با اقتدار کامل و برتری افتخار آفرین، توسط بازیکنان تیم ورزش جانبازان و معلولان اراک به خوبی کنترل شد و با ارائه بازی خوب و جنگنده موفق شدند در کوارتر اول ۱۴ – ۱۴، کوارتر دوم ۳۶ بر ۲۳، کوارتر سوم ۴۹ بر ۴۱ و کوارتر چهارم ۶۱ بر ۵۲ و در نهایت بازی هفته اول دور برگشت را به سود خود پایان دهند.

علیرضا خاتمی، یوسف خانی، نوروز امان درست، ‌محمد رحمتی، میثم رستمی، علی طاووسیان، عبدالله اسکندری، امیرحسین حسن بیگی، مهدی عباسی، رضا حسینی و طاها یاراحمدی تیم بسکتبال با ویلچر ورزش جانبازان و معلولین اراک را تشکیل دادند. همچنین مازیار آنجلاسی به عنوان مربی و محمد رسولی به عنوان کمک مربی علیرضا رئوفی به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند.

گفتنی است مهدی آقاجانی، محمدعلی یزدان پناه، بهرام کرمی و مسعود موسوی داوری مسابقه را برعهده داشتند و محمود حاج اسماعیلی نیز به عنوان ناظر برای مسابقه نظارت داشت.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت