سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۱۲:۲۸

تیم بانوان پایتخت جام قهرمانی رقابت‌های کبدی کشور را به خانه برد

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از پایان رقابت های انتخابی کبدی بانوان رده سنی جوانان در اراک و قهرمانی تیم کبدی تهران خبر داد.

تیم بانوان پایتخت جام قهرمانی رقابت‌های کبدی کشور را به خانه برد

رقابت های انتخابی کبدی بانوان

تیم بانوان پایتخت جام قهرمانی رقابت‌های کبدی کشور را به خانه برد

مهین علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: نهمین دوره مسابقات کبدی انتخابی تیم ملی بانوان کشور رده سنی جوانان با شرکت ۱۲ تیم از ۱۲ استان کشور در سالن مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها که چهار روز به طول انجامید، تیم کبدی تهران جام قهرمانی را از آن خود کرد، تیم کبدی قزوین به نایب قهرمانی دست یافت و تیم های گلستان و مرکزی به طور مشترک سوم شدند.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: همچنین دو بانوی ورزشکار به اسامی زهرا تقوی از اراک و سحر ذاتی زاده از خوزستان به عنوان الگوی بانوی برتر در حوزه حجاب و عفاف از سوی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان و بسیج استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی کمیته فنی مسابقات بهترین بازیکنان از میان تیم های برتر به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی سال جاری و رقابت های ۲۰۲۰ جاکارتا دعوت خواهند شد .

علی بخشی تصریح کرد: ورزش بانوان استان مرکزی نسبت به سال های گذشته روند رو به رشدی را طی کرده و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان این روند با شتاب، رو به جلو گام برمی دارد.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی با زیرساخت هایی که در حوزه ورزش دارد، آماده میزبانی مسابقات ورزشی کشوری و بین المللی است

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت