چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۱:۳۷

تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید منسجم تر از دوره فعلی عمل کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید منسجم تر از دوره فعلی عمل کند.

نماینده مردام اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید منسجم تر از دوره فعلی عمل کند

دولت دوازدهم

تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید منسجم تر از دوره فعلی عمل کند

به نقل از تسنیم، سید مهدی مقدسی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به تشکیل دولت جدید اظهار داشت: دولت دوازدهم بعد از انتخاب وزیران جدید به زودی کار خود را آغاز می‌کند و هدف این است که همه ی مجموعه کشتی جمهوری اسلامی تلاش کنند تا این کشتی خدمتگزار مردم باشد و زمینه شادی و آرامش مردم را ایجاد کند.

وی افزود: انتظار داریم تیم اقتصادی دولت منسجم تر از دوره فعلی عمل کند و مشکلات اقتصادی کشور به نحو مطلوب حل شود و همچنین وزرای غیر اقتصادیدر برنامه‌هایی که به مجلس ارائه می‌کنند نقش خود را در زمینه تولید و اشتغال مشخص کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب تصریح کرد: زمانی همه در مسیراعتلا و تداوم نظام قدم بر میدارند که همه وزرا در زمینه اقتصادی کمک کنند و اگر کسی این وحودت و انسحام را تضعیف کند برخلاف سیسات کلی نظام قدم برداشته است.

مقدسی بیان کرد: سخنان ما باید سیاسی اقتصادی باشد و اگر تمام مسئولان به این سمت حرکت و به اقتصاد کمک کنند دولت نیز با اقتدار عمل می‌کند.

وی ادامه داد: طبق آخرین سرشماری انجام شده جمعیت استان مرکزی  یک میلیون و 429 هزار نفر است که از این مجموعه بیش از 900 هزار نفر دفترچه بیمه دارند وبا توجه به اینکه  استان مرکزی استانی کارگری است که بر اساس آمار بیش از 62 درصد جامعه کارگری وجود دارد باید  نوع نگاه به این استان ویژه باشد و برنامه های مشخص برای این افراد در دورا نبازنشتگی در نظر گرفته شود و مشخص شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب عنوان کرد: تقاضا داریم کمیته ویژه ای برای بررسی وضعیت پنج مورد از کارخانه های بزرگ استان مرکزی تشکیل شود تا اشتغال آن‌ها حفظ شود و سبب رفع مشکلات صنایع استان شود.

مقدسی خاطرنشان کرد: برای تحقق این امور و رسیدن دولت به آرامش و پیشرفت ما همچنان از دولت دوازدهم حمایت های لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت