جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۱:۰۹

تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی تک لیفت استان مرکزی شناخته شدند

مسابقات تک لیفت بدون لوازم قهرمانی باشگاه های استان مرکزی با شرکت ۱۲۱ ورزشکار و با شناخت تیم های برتر در چهار رده سنی در اراک پایان یافت

ورزشی؛

تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی تک لیفت استان مرکزی شناخته شدند

مسابقات تک لیفت بدون لوازم قهرمانی باشگاه های استان مرکزی با شرکت ۱۲۱ ورزشکار در قالب ۲۳ باشگاه در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان روز جمعه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک زیر نظر هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش در پایان در رده تیمی  نوجوانان باشگاه مدرن اراک با کسب ۲۳ امتیاز مقام اول را کسب کرد، باشگاه آسیای اراک با ۴۴ امتیاز نایب قهرمان شد و باشگاه پارسیان اراک با ۳۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی جوانان هم باشگاه پولاد ساوه با ۷۱ امتیاز اول شد، هیات بدنسازی دلیجان با ۳۴ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و باشگاه آریاتن مهاجران با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گزارش مهر، در رده سنی بزرگسالان هم باشگاه آریان تن مهاجران با ۷۲ امتیاز اول شد، باشگاه آسیای اراک با ۶۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و باشگاه پولاد ساوه با ۴۶ امتیاز سوم شد.

در رده سنی پیشکسوتان هم باشگاه آسیای اراک با ۴۸ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه آلومینیم سازی با ۴۰ امتیاز دوم شد و باشگاه هیات بدنسازی دلیجان با ۲۴ امتیاز مقام سوم را کسب کرد.

۱۵ داور قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند. همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات، علی رضا نادی در رده سنی نوجوانان دسته ۹۰ کیلوگرم باغ رکورد ۲۰۰ کیلوگرم، مهرداد بیگدلی در رده سنی جوانان دسته ۱۱۰ کیلوگرم با رکورد ۲۷۰ کیلوگرم و محمد کزازی در رده سنی بزرگسالان در دسته ۱۱۰ کیلوگرم با رکورد ۳۱۵ کیلوگرم به عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت ها معرفی شدند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت