سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۵۸:۳۱

تکمیل ۱۰۶ طرح هادی روستایی در استان مرکزی

محمدرضا رضافرح گفت: تاکنون اجرای طرح هادی در ۱۰۶ روستای مرکزی به اتمام رسیده و ۲۸۶ پروژه هادی نیمه‌تمام و در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی؛

تکمیل ۱۰۶ طرح هادی روستایی در استان مرکزی

طرح هادی روستایی

تکمیل ۱۰۶ طرح هادی روستایی در استان مرکزی

به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان مرکزی، محمدرضا رضافرح اظهار داشت: طرح هادی در سال گذشته  برای پنج روستا از روستاهای استان تهیه شده و در هشت روستا نیز مورد بازنگری قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون این طرح برای 824 روستای بالای 20 خانوار استان مرکزی تهیه و برای 123 روستا نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن  انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اعتبار مصوب طرح های هادی در سال گذشته 110 میلیارد ریال و اعتبار تخصیصی نیز یک 15میلیارد ریال برای 31 روستا بوده است.

رضا فرح بیان کرد: از 826 روستای بالای 20 خانوار استان، طرح هادی در 106 روستا به اتمام رسیده و 286 پروژه به صورت نیمه‌تمام است که مجموع آن 393 روستا است.

وی با اشاره به تهیه و اجرای طرح بافت با ارزش روستایی هم گفت: تهیه این طرح برای دو روستای وفس از توابع کمیجان و انجدان از توابع اراک انجام شده که فاز نخست اجرای طرح روستای انجدان به اتمام رسیده و روستای وفس درحال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در بخش واگذاری اراضی روستایی به منظور تامین زمین متقاضیان واجد شرایط برای احداث مسکن در روستاها تاکنون 50 هزار و 75 قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

رضافرح با اشاره به صدور اسناد مالکیت منازل روستایی و شهری عنوان کرد: در این راستا تاکنون 64 هزار و 240 جلد سند مالکیت روستایی و شهری صادر شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت