جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۲۳:۴۳

تيراندازي در اراک به دليل اختلافات خانوادگي/ضارب در كمتر از ۲ ساعت دستگير شد

فرمانده انتظامي استان مرکزی از شناسايي و دستگيري فردي كه شب گذشته در يكي از محله هاي شهر اراك به سمت همسرش تيراندازي كرده و متواري شده بود خبر داد و گفت: ضارب در كمتر از ۲ ساعت دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان مرکزی خبر داد

تيراندازي در اراک به دليل اختلافات خانوادگي/ضارب در كمتر از ۲ ساعت دستگير شد

سردار حسن مفخمي شهرستاني فرمانده انتظامي استان مرکزی گفت: شب گذشته در یکی از محله های شهرستان اراک، گزارش تیراندازی به پليس اعلام و در بررسي ها به عمل آمده از سوی مأموران مشخص مي شود كه مردی۳۳ ساله به علت اختلافات مالی با همسرش، با یک قبضه اسلحه او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده و سپس از صحنه وقوع تیراندازی متواري شده است.

وی ادامه داد: با تحقيقات و بررسی‌های انجام‌شده پليس، محل اختفاي اين فرد در كمتر از ۲ ساعت در مراحل تخصصي انجام‌شده در يكي از روستاهاي شهرستان خنداب شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان مركزي بيان كرد: سرانجام پس از اطمينان از صحت موضوع و هماهنگي با مقام قضائي و كنترل نامحسوس محل اختفاي تیرانداز فراری ، در عمليات غافلگیرانه مأموران ، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

مفخمي شهرستاني گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کشف و متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

این مقام ارشد انتظامي در استان مركزي یادآور شد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که در روز حادثه به علت برخي اختلافات با همسرش درگیر شده و با یک قبضه اسلحه‌ای كه از قبل در اختيار داشته، او را مجروح و مورد اصابت گلوله قرارداده است.

فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان معرفي متهم به مرجع قضائي گفت: فرد مصدوم نيز بلافاصله بعد از اين واقعه به بيمارستان انتقال شد كه حال عمومي وي مطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت