جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۴۱:۵۸

تولید ۹ هزار ماسک در مرکز فنی و حرفه‌ای دلیجان

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان گفت: ۹ هزار ماسک از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور؛ در این مرکز و آموزشگاه‌های خصوصی این شهرستان با همکاری خیرین تولید و توزیع شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دلیجان گفت:

تولید ۹ هزار ماسک در مرکز فنی و حرفه‌ای دلیجان

«عباس توکلی‌زاده» روز شنبه افزود: چهار هزار عدد ماسک در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران در نراق با همکاری شهرداری، شورای شهر، بسیج سازندگی و دانشگاه آزاد این شهر تولید و به صورت رایگان توزیع شد.
وی بیان کرد: بالغ بر پنج هزار ماسک نیز در ۲ آموزشگاه خیاطی آزاد دلیجان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا  تولید شد و به طور رایگان در اختیار مردم این شهرستان قرار گرفت.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دلیجان ادامه داد: ۲۰ دست لباس گان مخصوص بیمارستان نیز توسط یکی از آموزشگاههای خصوصی تولید و به بیمارستان امام صادق (ع) این شهرستان اهدا شد.
توکلی زاده اظهار داشت: نیاز مردم دلیجان به ماسک تامین شده و به این علت مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان ماسک تولید نمی‌کند ولی در صورت نیاز آمادگی کامل برای تولید دوباره را دارد.
کرونا، ویروس شایعی است که با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده  که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه، تنگی نفس، سردرد و گاهی با  اسهال و استفراغ همراه است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت