چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۳۵:۰۰

تولید کالای با کیفیت در سال “حمایت از کالای ایرانی” مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دولتی‌ها علاوه بر فراهم کردن بستر لازم برای تولید ملی باید به مبارزه با قاچاق کالا هم بپردازند زیرا وقتی قاچاق کالا باشد کیفیت نزول پیدا می‌کند.

حقیقی؛

تولید کالای با کیفیت در سال “حمایت از کالای ایرانی” مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد

حمایت از کالای ایرانی

تولید کالای با کیفیت در سال “حمایت از کالای ایرانی” مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد

به نقل از تسنیم، فتح‌الله حقیقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر بخواهیم در ارتباط با موضوع شعار امسال که شعار بسیار مناسب مقام معظم رهبری است موفق باشیم، باید به صورت عملیاتی وظیفه خود را تعریف کنیم تا به‌عنوان مدیر بدانیم چه اقداماتی را باید انجام دهیم که نتیجه و خروجی آن تزریق کالای مفید به جامعه باشد.

وی افزود: فکر می‌کنم آنچه که به ما مدیران برمی‌گردد این است که بسترهای لازم را برای این که موضوع اقتصاد مقاومتی و به طور ویژه تولید ملی تحقق پیدا کند باید فراهم کنیم، بخشی از آن برمی‌گردد به حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی که باید از نظر سیاسی، امنیتی شرایط را فراهم کنیم تا افراد با رغبت بتوانند بیایند سرمایه‌گذاری کنند و احساس امنیت داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: حوزه‌های اقتصادی ما باید موانعی که از نظر اقتصادی، بانکی و تسهیلات و غیره در مسیرشان قرار دارد را برطرف کند تا نتیجه نهایی آن این باشد که سرمایه‌گذار به این باور برسد که مدیران یک استان و یا کشور به‌دنبال این هستند تا بستر بسیار سهلی برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

حقیقی بیان کرد: باید مواظب باشیم که عدالت هم رعایت شود، این برمی‌گردد به وظیفه ما، وظیفه تولیدکنندگان وظیفه بسیار مهمی است، ما باید بدانیم که معنی استفاده از کالای ایرانی این نیست که ما هرچه تولید کردیم باید ایرانی‌ها استفاده کنند بلکه باید به کیفیت کالا توجه کنیم.

وی ادامه داد: این باید یک اصول و الگویی باشد تا کالایی را تولید کنیم که این کالا از کیفیت لازم برخوردار باشد، فکر نمی‌کنم از کالاهایی که با کیفیت لازم تولید نمی‌شود مردم ما استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: نکته دیگری که به مردم هم برمی‌گردد این که باید آن همتی را که مردم ما در همه شرایط دارند به خرج بدهند و استفاده از کالای ایرانی را به هر کالای دیگری ترجیح دهند مشروط بر این که کیفیت هم داشته باشد.

حقیقی اضافه کرد: موضوع دیگر دررابطه با دولتی‌ها این که علاوه بر فراهم کردن بستر لازم باید به مبارزه با قاچاق کالا هم بپردازند زیرا وقتی قاچاق کالا باشد به همین سادگی کیفیت نزول پیدا می‌کند و رقابت بی‌معنی می‌شود، دنیا الان بر محور کیفیت و رقابت حرکت می‌کند یعنی این دو آیتم که به هم بریزد هر کالایی هم که شما تولید کنید خیلی نمی‌توانید نقش مهمی را ایفا کنید.

وی افزود: امیدواریم کشور ما در سال 97 بتواند کالاهای خوبی تولید کند و مردم ما از این کالاها استفاده لازم را ببرند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت