شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۵۶:۱۵

تولید محتوای هدفمند در فضای مجازی یک ضرورت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تولید محتوای هدفمند و اثربخش در فضای مجازی به‌منظور جلوگیری از هجمه دشمنان یک ضرورت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

تولید محتوای هدفمند در فضای مجازی یک ضرورت است

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در نهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی افزود: دلسوختگان نظام جمهوری اسلامی باید گفتمان‌سازی موثر را در چارچوب ارزش‌های اسلامی مدنظر قرار دهند و باید محتوای آموزنده و  جذاب را در عرصه مجازی نشر دهند.

وی اظهار داشت: بیشتر مطالبی که در فضای مجازی وجود دارد بازنشری است و بسیاری از آن‌ها با سلایق و نیازهای جامعه همخوان نیست بنابراین باید به شیوه هدفمند در فضای مجازی وارد شد و محتوای با کیفیت را در اختیار مخاطب قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: فضای مجازی سیال و روز به روز مخاطبان آن در حال افزایش است و چون تقاضا وجود دارد باید محتوا ارایه شده منطبق با نیازهای روز تولید و انتشار یابد.

اکرمی افزود: فضای مجازی چارچوب منطقی ندارد و دستوربردار نیست و هدف ایجاد گفتمان با فعالان این فضا برای ایجاد تعامل طرفین است.

وی اظهار داشت: بخش کوچکی از فعالیت در فضای مجازی خبری است و بخش‌های مختلف از جمله سرگرمی و محصولات چند رسانه‌ای در این فضا مخاطب خاص خود را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: لازم است علت حاضر نبودن راهبران و فعالان فضای مجازی در نشست‌هایی که متولی آن بخش دولتی است، آسیب شناسی شود.

اکرمی افزود: شناسنامه‌دار کردن فضای مجازی کاری سخت است ولی می‌توان مدیریت موثر در این عرصه داشت.

وی اظهار داشت: فضای مجازی در پاسخ به نیاز جامعه شکل گرفته که این نیاز می‌تواند بخش‌های مختلف را در برگیرد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت