سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۳۲:۳۸

تولیدکنندگان با تولید باکیفیت درصدد جذب بازارهای جهانی باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: لازمه حرکت به سمت بازارهای رقابت‌پذیر گسترس افق دید تولیدکنندگان است که باید با تولیدهای با کیفیت و رقابت‌پذیر درصدد جذب بازارهای جهانی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

تولیدکنندگان با تولید باکیفیت درصدد جذب بازارهای جهانی باشند

تولید باکیفیت

تولیدکنندگان با تولید باکیفیت درصدد جذب بازارهای جهانی باشند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در جلسه تفسیر قرآن که در اراک برگزار شد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی که دراختیار داریم راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی بوده و می‌توان گفت که برطرف‌سازی مشکلات موجود در حوزه اقتصاد در گرو بهره‌برداری و استفاده از این ظرفیت‌ها است که باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بنابراین حرکت به سمت تولید با کیفیت و رقابت‌پذیر در شرایط کنونی از ضروریات بوده و مسئولان و مدیران صنایع باید با به روزرسانی تجهیزات و عوامل تولید و همچنین افزایش نرخ بهره وری در راستا قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: لازمه حرکت به سمت بازارهای رقابت‌پذیر گسترس افق دید تولیدکنندگان است که باید با تولیدهای با کیفیت و رقابت‌پذیر درصدد جذب بازارهای جهانی باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان در مسیر دوری  از گناهان و احیای ارزش‌های اسلامی و درنهایت نزدیک شدن به معبود قدم برداشت، در واقع در این ماه درهای لطف و رحمت الهی به روی بندگانش باز است.

وی بیان کرد: ماه رمضان یک فراخوان عمومی برای بندگان مخلص خدا است که به ضیافت الهی فراخوانده می‌شوند تا بر سر سفره رحمت الهی بنشینند، بنابراین فرصتی معنوی است تا مومنان با بهره‌گیری از آن درراستای تزکیه نفس و کسب تقوای الهی گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ذخایر درونی انسان در این ماه پربرکت و سرشار  از نعمت‌های الهی، از خزانه موهبت و الطاف بیکران الهی غنی شده و راه ایمان و تقوای الهی برای او هموار می‌شود، گویی تمامی شرایط فراهم شده است تا مومنان به خود و اصلاح خویش بپردازند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: در این ماه پرفضیلت دستگیری از مستمندان، دعا و عبادت از مهم‌ترین مسائلی است که باید سرلوحه امور مومنان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت