سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۴۱:۵۵

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق میلیاردی در ساوه

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی از كشف محموله پارچه و رنگ موی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریالی از یک دستگاه خودروی سواری، در عمليات پليس شهرستان ساوه خبر داد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی:

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق میلیاردی در ساوه

سرهنگ”يوسف سپهوند” جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی، گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران آگاهی شهرستان ساوه در تحقيقاتي از تردد يك دستگاه خودروی سواری حامل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه ريزي هدفمند، موفق به شناسايي و متوقف کردن آن شدند.

سپهوند اظهار کرد: در تحقيقات اوليه، راننده خودرو، اذعان داشت كه محموله داراي بارنامه قانوني است كه در بررسي دقيق مأموران مشخص شد كه بار خودرو با اسناد ارائه شده داراي مغايرت و خودروی مذکور فاقد مدارک معتبرقانونی است.

وي ادامه داد: در بازرسي از این خودروی توقیفی، ۵۲ طاقه پارچه و مقادیری رنگ آرایشی خارجی قاچاق کشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی با اشاره به حرکت این خودروی توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران بیان کرد: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سپهوند در پایان با تأکید برعزم راسخ پلیس استان در مبارزه قاطع و هدفمند با مفسدان اقتصادی و روند کامل عرضه کالاهای قاچاق از تولید تا توزیع افزود: در اين عمليات یک نفر دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت