یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۴۰:۵۲

توقف چاپ «پیک‌های نوروزی» دانش‌آموزان/در صورت حذف طرح پیک نوروزی مبالغ دریافتی عودت داده می شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: هنوز ابلاغیه و بخشنامه رسمی در خصوص حذف پیک شادی و جایگزینی مباحث داستان‌نویسی برای عید نوروز دریافت نشده اما چاپ این پیک فعلا متوقف شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان:

توقف چاپ «پیک‌های نوروزی» دانش‌آموزان/در صورت حذف طرح پیک نوروزی مبالغ دریافتی عودت داده می شود

توقف چاپ «پیک‌های نوروزی» دانش‌آموزان

توقف چاپ «پیک‌های نوروزی» دانش‌آموزان/در صورت حذف طرح پیک نوروزی مبالغ دریافتی عودت داده می شود

محمد غلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص آخرین وضعیت پیک شادی مدارس گفت: حذف پیک شادی و جایگزینی مباحث داستان‌نویسی برای عید نوروز، در حد خبر و مصاحبه‌ بوده که هنوز ابلاغیه و بخشنامه رسمی در این خصوص دریافت نشده است.

توقف چاپ پیک‌های نوروزی

غلامی اظهار کرد: با ابلاغ دستورالعمل جدید و با توجه به محورهای ابلاغی، برنامه‌ریزی‌هایی با محوریت یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان برای ایام نوروز انجام می‌شود.

وی افزود: پیک‌های نوروزی عید امسال آماده چاپ بود و برای جمع‌آوری محتوای آنها برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده بود که با دستور وزارتخانه، چاپ آنها متوقف شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: از سال‌های گذشته تهیه پیک‌های شادی به استان‌ها واگذار شده است که با دعوت از گروه‌های آموزشی شهرستان‌ها و با استفاده از تجارب معلمان تهیه و تولید می شود.

هزینه‌های دریافت شده بابت پیک شادی عودت داده می شود

غلامی بیان کرد: تصمیم جدید به صورت متمرکز گرفته شده است که قطعا در این تصمیم باید به بومی‌سازی برای استان‌ها و شهرستان‌ها و وضعیت دانش‌آموزان توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، جزییات تصمیم‌گیری جدید در خصوص جایگزینی پیک شادی مدارس در آینده‌ای نزدیک ابلاغ می‌شود و در صورتی که نیاز به محتوای جایگزین باشد، بر اساس دستورالعمل تهیه می‌شود؛ در غیر این صورت با ابلاغ به شهرستان‌ها، پول‌های جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان بابت پیک شادی عودت داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت