یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۵۰:۴۲

توسعه پایدار صنعت گردشگری بر مبنای آموزش از اولویت‌های میراث فرهنگی استان مرکزی است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: آموزش اساس و مبنای موفقیت در هر رشته‌ای بوده و با توجه به رشد روزافزون صنعت گردشگری توسعه پایدار این صنعت بر مبنای آموزش پایدار در استان مرکزی آغاز شده است.

توسعه پایدار صنعت گردشگری بر مبنای آموزش از اولویت‌های میراث فرهنگی استان مرکزی است

صنعت گردشگری

توسعه پایدار صنعت گردشگری بر مبنای آموزش از اولویت‌های میراث فرهنگی استان مرکزی است

به نقل از تسنیم،سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رشد پر سرعت و روزافزون صنعت گردشگری ضرورت ارتقا بخشیدن به مهارت‌های منابع انسانی آموزش تاسیسات و واحدهای مرتبط با این صنعت ایجاد شده که به همین منظور دوره آموزشی توانمند‌سازی فعالان بخش گردشگری را در دو روز برگزار کردیم.

وی افزود: این آموزش‌ها می‌تواند نقش مفید و موثری را در شناخت و درک بهتر صنعت گردشگری و ارتقای سطح ارائه خدمات به گردشگران داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: آموزش به‌عنوان پایه و اساس در هر شغل و رشته‌ای بوده و  یکی از اصول اساسی به‌شمار می‌رود، بنابراین حوزه گردشگری این اداره هم  با هدف توسعه و پیشرفت در حوزه صنعت گردشگری دوره های آموزشی متعددی را برگزار کرده که امیدواریم گام مهمی درراستای توسعه و رونق صنعت گردشگری استان باشد.

حسینی بیان کرد: از جمله سرفصل هایی که در این دوره آموزشی دو روز ارائه شد می‌توان به شناخت صنعت گردشگری، مهارت‌های فردی و ارتباطی و ایمنی محیط کار، بهداشت سلامت مواد غذایی، بهداشت فردی کارکنان تولید و ارائه غذا، اصول تهیه و نگهداری غذا و روش های سالم سازی سبزیجات، اطفاء حریق و اصول کمک‌های اولیه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره به مدت 16 ساعت برای  شرکت‌کنندگان که اکثر آنها از واحدهای پذیرایی بین راهی بودند برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت