یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۰:۲۸

توسعه اقتصاد روستایی در استان مرکزی با جدیت پیگیری می‌شود

استاندار مرکزی گفت: توسعه اقتصاد روستایی در استان مرکزی با جدیت پیگیری می‌شود.

استاندار مرکزی:

توسعه اقتصاد روستایی در استان مرکزی با جدیت پیگیری می‌شود

مجمع آذرآب

توسعه اقتصاد روستایی در استان مرکزی با جدیت پیگیری می‌شود

به نقل از تسنیم، محمود زمانی‌قمی ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در روستای خانک شهرستان تفرش برگزار شد با اشاره به مقوله اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: محوریت غلبه بر معضلات موجود در سرفصل‌ها و مفاد اقتصاد مقاومتی گنجانده شده که با استفاده از آنها می‌توانیم مسیر توسعه اقتصادی را فراهم آوریم و مسئولان موظف هستند به‌عنوان یک تکلیف اساسی در راستای تحقق این سیاست‌ها بکوشند.

وی افزود: یکی از تکالیف مهمی که سند اقتصاد مقاومتی در بر دارد پیشروی در مسیر تسهیل مشکلات اقتصادی و رونق اقتصاد مولد روستایی به وسیله روان‌سازی مراحل اداری است که تحقق آن سبب مهاجرت معکوس و سامان‌دهی معیشت مردم روستایی می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی مدیریت اصولی و هدفمند منابع با استفاده از روش‌های نوین در راستای راهبری امور اقتصادی به‌ویژه اقتصاد روستایی یکی از مسائل مهمی است که باید با جدیت تمام مورد توجه قرار گیرد و در برنامه‌ریزی‌ها وجود داشته باشد.

زمانی‌قمی ادامه داد: مشکلاتی و معضلاتی که از بیکاری و عواقب آن نشات می‌گیرند در حوزه‌ اجتماعی بی‌تاثیر نیستند و به همین سبب باید مسئله تکیه بر رونق اقتصادی را در اولویت کاری خودمان قرار دهیم و در این زمینه نباید تنها بخش‌های ویژه‌ای درگیر باشند بلکه مشارکت آگاهانه و هدفمند تمامی بخش‌ها الزامی است.

وی عنوان کرد: تمامی بخش‌های موثر در این عرصه موظفند با پای کار آمدن و تلاش برای احقاق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سهم خود را در این روند اجرائی کنند و از این هدف بزرگ غفلت نکنند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است گفت: اقتصاد مقاومتی از 9 سال گذشته به منظور ایجاد اشتغال و فرصت شغل مطرح شد به همین منظور تامین اشتغال جوانان باید اصلی‌ترین دغدغه مسئولان باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت