چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۵۷:۵۷

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی / تولید و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک توسط جهادگران

محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین افراد مناطق حاشیه نشین، کارگران روزمزد، اصنافی که آسیب دیده اند،گفت: در این راستا تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده که این اقدام درقالب رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد:

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی / تولید و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک توسط جهادگران

امید محترمی، مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ؛ با اشاره به آخرین اقدامات بسیج سازندگی در راستای مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا در استان، گفت: گروه های جهادی استان با تکیه بر ۶۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج سازندگی ایجاد شده تاکنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار ماسک تولید و در مناطق محرم و حاشیه نشین استان توزیع کرده اند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات گروه‌های جهادی ضدعفونی و گندزدایی معابر اماکن عمومی است که در این راستا بیش از ۷ هزار باب از اماکن و ۸ هزار و پانصد نقطه از معابر را ضد عفونی کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹۸ هزار بسته اقلام بهداشتی نیز  در این ایام توزیع شده، گفت: همچنین ۵۲۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۴۴۰ گروه جهادی تاکنون سازماندهی شدند، افزود: همچنین ۹ هزار و ۸۵۰ جهادگر برای برای مبارزه با شیوع کرونا و سایر اقدامات نیز به کار گیری شده اند.

محترمی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۶ هزار بروشور اطلاع رسان، آموزش ۱۱۲ هزار نفر و تولید و توزیع بیش از ۲۵۰ هزار جفت دستکش از دیگر اقدامات بسیج سازندگی بوده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین افراد مناطق حاشیه نشین، کارگران روزمزد، اصنافی که آسیب دیده اند،گفت: در این راستا تاکنون بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده که این اقدام درقالب رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه برای جمع آوری کمک های نقدی در استان مرکزی یک حساب مشترک ایجاد شده که عنوان حساب خدمت رسانی نام گرفته،گفت: این شماره حساب مشترک(بانک رسالت) برای جمع آوری کمک های مردمی بین نماینده محترم ولی فقیه،استانداری مرکزی و سپاه روح الله ایجاد شده  که اطلاعات آن شماره حساب:  ۶۰۰۰۰۰۶ ،شماره تراکنش کارتی حساب: ۵۰۴۱۷۲۱۰۵۵۱۶۱۸۲۳ و شبا حساب IR۱۵۰۷۰۰۰۰۱۰۰۰۲۱۶۰۰۰۰۰۶۰۰۱  بدین شرح است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین هم استانی های عزیز برای تحویل هرگونه اقلام غیر نقدی می توانند به پایگاه ها و حوزه های بسیج نیز مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت