دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۲۸:۱۶

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در خمین

رئیس کمیته امداد شهرستان خمین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ وعده افطاری گرم از آغاز ماه مبارک رمضان تا کنون در قالب طرح «هم سفره » در بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

اجتماعی؛

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در خمین

« جواد داودی» روز شنبه با اشاره به‌ فرمان مقام معظم رهبری (ره) مبنی بر راه‌اندازی «رزمایش گسترده مواسات و همدلی» و ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه افزود: طرح هم‌سفره به‌منظور هدایت «کمک‌های مؤمنانه» به محرومان واقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: ۲ آشپزخانه در خمین و روستای دهنو زیر نظر دانشکده علوم‌پزشکی با عنوان طرح اطعام مهدوی در راستای تهیه غذای گرم برای افطار نیازمندان در شهرستان خمین دایر شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین با بیان اینکه توزیع ۱۰ هزار وعده غذای گرم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان هدفگذاری شده است، ادامه داد:  روزانه ۴۰۰ وعده غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.
داودی بیان کرد: تا کنون خانواده های نیازمند در۱۷ روستای خمین از غذای گرم بهره مند شدند و توزیع  آن در مناطق کم برخوردار شهری نیز در دستور کار این طرح قرار دارد.
وی گفت: آشپزها و آشپزخانه موکب ساقی عطشان و نیروهای جهادی به عنوان توزیع کنندگان غذای گرم به صورت داوطلبانه در اجرای این طرح حضور دارند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین یادآور شد: خیرین و مردم نوع‌دوست این شهرستان می توانند با وارد کردن کد دستوری *۸۸۷۷*۰۸۶۱# و یا شماره کارت     ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۸۳۲
دراین امر خیر سهیم شوند.
در پی بیانات  نیمه شعبان مقام معظم رهبری در خصوص مواسات، همدلی و کمک مومنانه، حرکت جهادی با حضور  نهادها، ارگان‌ها، گروههای جهادی و مردم در سراسر کشور آغاز شد .

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت