شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۴۰:۵۴

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب خبرداد و گفت: در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب خبر داد

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب؛ با اشاره به اقدامات جهادگران این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا گفت: شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور باعث شد تا علاوه بر مسئولان، مردم و گروه‌های جهادی هم پای کار باشند و با الگوبرداری از ایثارگری‌های دفاع مقدس موجی از همدلی را برای مقابله با این ویروس ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه آحاد مختلف جامعه هر کدام متناسب با توانشان پای کار آمدند، افزود: عده‌ای به ضدعفونی شبانه معابر و درب منازل پرداختند و برخی هم به جمع‌آوری اقلام بهداشتی و عده‌ای دیگر هم جهادی وار اماکن عمومی و مساجد را ضدعفونی می‌کنند و داوطلبان بسیاری از اقشار مختلف و در هر سن و سالی برای کمک در تهیه و تولید اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، گان، تهیه موادضدعفونی کننده و … اعلام آمادگی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب با تاکید بر اینکه این ویروس زندگی و وضعیت معیشتی آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار داد و متاسفانه اقشارآسیب‌پذیر و کم برخوردار بیشترین ضربه را از این ویروس خوردند، گفت: پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نیمه شعبان مبنی بر رزمایش کمک مومنانه در راستای کمک به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا، در شهرستان خنداب نیز همانند سایر نقاط دیگر سرزمین‌مان این طرح آغاز شد و مردم و خیرین شهرستان مانند گذشته کمر همت بستند تا به همشهریانی که زندگی آن‌ها تحت تاثیرشرایط اقتصادی قرار گرفته کمک کنند.

مهدی با بیان اینکه در اولین مرحله این رزمایش ۱۸۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین جامعه هدف توزیع شد، گفت: مبلغ ۲۲ میلیون تومان از طریق شماره حساب امربه معروف ناحیه جمع آوری شده است که در مرحله دوم رزمایش روز میلاد امام حسن (ع)برای تهیه بسته‌های موادغذایی و توزیع بین نیازمندان صرف خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خنداب خبرداد و گفت: در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۱۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان آماده توزیع خواهد بود.

مهدی خاطرنشان کرد: در این رزمایش دستگاههای اجرایی، خیرین و بسیجیان مانند ۸ سال دفاع مقدس کمک حال ما بودند؛ از تمامی مردم ولایت‌مدار و خیرینی که به اندازه توان خود از سراسر نقاط کشور همراه ما بودند تشکر می‌کنم و تقاضا دارم که در دو مرحله دیگر از رزمایش هم، ما را تنها نگذارند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت