یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۱۰:۳۴

۷۰ درصد از برق این استان از سوی واحدهای تولیدی مصرف می‌شود

به گزارش پیک راستان «محمد اله‌داد» در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ۷۰ درصد از برق این استان از سوی واحدهای تولیدی مصرف می‌شود، افزود: مطالبات سنگین به مانعی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه تبدیل شده است. وی ادامه داد: مطالبات این شرکت از دستگاه‌های اجرایی نیز ۲۵۰ میلیارد ریال است […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

۷۰ درصد از برق این استان از سوی واحدهای تولیدی مصرف می‌شود

تعمیر شبکه توزیع

به گزارش پیک راستان «محمد اله‌داد» در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ۷۰ درصد از برق این استان از سوی واحدهای تولیدی مصرف می‌شود، افزود: مطالبات سنگین به مانعی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مطالبات این شرکت از دستگاه‌های اجرایی نیز ۲۵۰ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود این بخش نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت برق متعهد باشند.

اله‌داد اظهار داشت: شرکت توزیع برق برای تامین برق پایدار نیاز به اعتبارات دارد و این حجم بدهی مشکلات زیادی را برای این شرکت ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: بیشتر پروژه‌های شرکت برق استان مرکزی به دلیل افزایش قیمت‌ها و ثبات نداشتن بازار متوقف شده است و تنها طرح‌های ضروری در حال انجام است.

بیش از ۷۳۸ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که انرژی الکتریکی آنان از طریق ۱۶ هزار و ۶۱۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۲۰ هزار کیلومتر شبکه تامین می‌شود.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت