دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۱۲:۴۱

توانمندی‌های بانوان در سطوح مختلف مدیریتى استان مرکزی به کار گرفته شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: باید از توانمندی‌ها و ظرفیت بانوان در سطوح مختلف مدیریتى استفاده شود و باید در هر جایگاه مدیریتی که زنان تخصص لازم را دارند مطرح شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

توانمندی‌های بانوان در سطوح مختلف مدیریتى استان مرکزی به کار گرفته شود

توانمندی‌های بانوان

توانمندی‌های بانوان در سطوح مختلف مدیریتى استان مرکزی به کار گرفته شود

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت: خروجی کارگروه‌های بانوان و خانواده باید برنامه راهبردی عملیاتی در زمینه های مختلف برای این حوزه داشته باشد.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله شاخص‌گذاری است، زیرا ما باید در هر حوزه‌ای که کار می‌کنیم وضعیت کنونی آن را بسنجیم و در این راستا سهم دستگاه‌ها در‌‌ زمینه‌های مختلف بانوان و خانواده مشخص شود و با اجرای برنامه های عملیاتی در ارتقا شاخص‌ها اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: تعریف مفاهیم شاخص‌پذیر و عملیاتی در عناوین و موضوعات پیشنهادی برای پژوهش در حوزه زنان و خانواده ضرورت و اهمیت دارد.

حقیقی بیان کرد: برای منطبق شدن با واقعیات در برنامه‌ریزی‌ها، نیاز به اطلاعات دقیق از شاخص‌های مختلف در امور بانوان و خانواده وجود دارد که در این راستا نرم‌افزار بانک جامع اطلاعات و آمار در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی راه‌اندازی شده است که تصمیم‌گیری‌ها بر این مبنا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: باید  از توانمندی‌ها و ظرفیت بانوان در سطوح مختلف مدیریتى استفاده شود و باید در هر جایگاه مدیریتی که زنان تخصص لازم را دارند مطرح شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت