یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۸:۱۴

تهران قهرمان مسابقات کاراته ناشنوایان کشور شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تهران قهرمان مسابقات کاراته ناشنوایان کشور شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت:

تهران قهرمان مسابقات کاراته ناشنوایان کشور شد

عابد حقدادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به پایان یافتن سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته ناشنوایان در استان مرکزی اظهار داشت: این دور از مسابقات که با حضور 11 استان از سراسر کشور در 2 بخش کاتا و کومیته برگزار شد که تیم کاراته ناشنوایان تهران مقام نخست این دور از مسابقات و تیم‌های استان مرکزی و گیلان به ترتیب عنوان های دوم و سومی را به دست آوردند.

وی افزود: در این دور از مسابقات در بخش انفرادی کاتا حمید مهدی نژاد از تهران، دانیال غلام پور از خوزستان عنوان های نخست و دومی را از آن خود کردند و پوریا نیک فرجام و مصطفی حسن پور هر دو ورزشکار از تهران عنوان سوم این مسابقات را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: همچنین در بخش انفرادی کمیته در وزن منفی 60 کیلوگرم میلاد صادق زاده از تهران رتبه نخست و امیر ارسلان احدی از گیلان به مقام دومی را به دست آوردند و رضا شعبانی از مازندران و داود بافنده از آذربایجان شرقی به صورت مشترک سوم شدند.

حقدادی ادامه داد: در انفرادی کومیته در وزن منفی 67 کیلوگرم علیرضا کشانی از مرکزی مقام نخست و محمد خدایار از البرز مقام دوم را از آن خود کردند و حمید مهدی نژاد از تهران و مهدی سوری از قم به صورت مشترک سوم شدند و در وزن منفی 75 کیلوگرم کامران رضایی نژاد از گیلان و مصطفی حسن پور از تهران به ترتیب عنوان های نخست و دومی را کسب کردند و سیداحمد موسوی از لرستان و ابراهیم پورکاشانی از تهران به صورت مشترک سوم شدند.

وی اضافه کرد: در وزن منفی 84 کیلوگرم نیزحسین تبرته فراهانی از مرکزی  مقاوم نخست  و حسین افشاری از آذربایجان شرقی دوم و علی میرقیصری از قم و عنایت زارع از لرستان به صورت مشترک سوم شدند و در وزن مثبت 84 کیلوگرم نیز سید مرتضی جدایی از قم و مصطفی پاپی از لرستان به ترتیب به مقام‌های نخست و دومی را به دست آوردند و سیدعلی جدایی و سید مجتبی شریعت زاده هر 2 ورزشکار از قم به صورت مشترک سوم شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: همچنین در رقابت نفرات برتر اوزان، حسین تبرته فراهانی از استان مرکزی عنوان قهرمان قهرمانان را از آن خود کرد، محمد خدایار از البرز نایب قهرمان شد و میلاد صادق زاده از تهران و کامران رضایی نژاد از گیلان مقام سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت