یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۰۸:۵۳

تنها راه برون‌رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخلی است

امام جمعه ساوه با بیان اینکه وظیفه مسئولان تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت معیشت مردم است گفت: تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات موجود توجه به ظرفیت‌های داخلی است

تنها راه برون‌رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخلی است

کار فرهنگی

تنها راه برون‌رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخلی است

به نقل ازتسنیم،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جریان بازدید از شهرصنعتی و منطقه ویژه ساوه با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های داخلی و تقویت مولفه‌های تولید در عرصه کسب و کار می‌توان علاوه بر ایجاد کار و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی، کشور را از مشکلات اقتصادی نجات داد زیرا تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

وی افزود: لازمه خنثی‌کردن فشارها و تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه نظام کشور  که در همه عرصه‌ها به ویژه در بعد اقتصادی با مشکلاتی روبه‌رو شد، حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است با اجرای این مهم  اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: لازمه پیشرفت کشور صادرات  و ورنق اقتصادی است بنابراین تولیدکنندگان با ارتقاء کمی و کیفی کالاهای داخلی زمینه را برای صادرات فراهم کنند.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در حقیقت یافتن راهبردهای اجرایی عقلانی برای رسیدن به نتایج اقتصادی مناسب است چراکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که متکی به درون و داخل اما با نگاه به بیرون باشد.

امام جمعه ساوه اضافه کرد: دولتمردان اگر به فکر ایجاد اشتغال برای جامعه هستند علاج آن اقتصادمقاومتی است این درحالی است که اقتصادی که وابسته به نفت باشد نمی‌تواند اقتصاد مطمئنی باشد بنابراین باید برای دست یابی به یک اقتصاد قوی به‌‌ همان اقتصاد مورد نظر رهبر معظم انقلاب رجوع کنیم.

حسینی بیان کرد: اجرای دقیق بندهای تبیین شده اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، کشور را از تحریم‌های اقتصادی رها کرده و بار دیگر نقشه شوم و پلید دشمنان را خنثی می‌کند بنابراین وظیفه مسئولان هم تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت