چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۴۴:۰۰

تلاش منافقانه ترامپ برای جدا کردن ملت و نظام اسلامی ایران/خواست آمریکا وضع تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی است

نماینده اراک،خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به سخنان شب گذشته ترامپ گفت: آمریکا به دنبال وضع تحريم های جديد علیه ایران و تلاش براي مهار قدرت جمهوری اسلامی و همچنین ایجاد فضایی برای دور كردن ایران از متحدين خود در منطقه است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

تلاش منافقانه ترامپ برای جدا کردن ملت و نظام اسلامی ایران/خواست آمریکا وضع تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی است

پیگیری

تلاش منافقانه ترامپ برای جدا کردن ملت و نظام اسلامی ایران/خواست آمریکا وضع تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی است

علی‌اکبر کریمی کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با اشاره به سخنان شب گذشته ترامپ گفت: بیانات احمقانه و ابلهانه رئیس جمهور آمریکا که شب گذشته بعد از هیاهوی تبلیغاتی بسیار بیان کرد، این بود که ایران به برجام پایبند نبوده و این امر را برای تصمیم‌گیری به کنگره ارجاع کرد ه است، همچنین به صراحت اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع می کنند.

تلاش ترامپ برای جدا کردن ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران

وی افزود: ترامپ همچنین نسبت‌های ناروایی را که شایسته رژیم‌ استعماری، استکباری آمریکا است را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت داد و حتی با بی تدبیری به فرهنگ و تاریخ این ملت نیز جسارت کرد و از لفظ جعلی خلیج عربی استفاده کرد و بیانات ترامپ در سازمان ملل و شب گذشته گویای دنباله روی وی از یک محور مشخص برای جدا کردن ملت ایران از دولت و حاکمیت اسلامی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: ترامپ خطي را كه سال‌ها قبل، دیگر رؤسای جمهور آمریکا دنبال می کردند را با شدت بیشتری دنبال کرد اما متوجه نبود که این هجمه به ملت ایران و تاریخ و فرهنگ آن مي تواند واكنش هاي بسيار منفی مردم ایران را در پی داشته باشد.

کریمی ادامه داد: آنچه برای ما مهم است سخن معروف حضرت امام راحل است که  فرمودند آمريكا نمي تواند در مقابل ملتی که عزم خود را براي استقلال و حفظ آرمان‌ها جزم كرده است، هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ایران؛ مانع جدی برای تامین منافع  استکبار در منطقه

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی منافع استکبار را در جهان و منطقه به خطر انداخته است، افزود:توطئه های زيادي در طول ۴۰ سال عليه انقلاب شكل گرفته است اما انقلاب راهش را علی‌رغم تمامی فشارها، جنگ و تحریم‌ها دنبال کرد و امروز مقتدرانه و با صلابت در منطقه حضور دارد و نقش آفرینی می کند؛ اینکه در بیانات ترامپ عبارات جدیدی خلق شده که ایران را به بی ثبات سازی در منطقه و نقض روح برجام محکوم می کند،منظورش حضور منطقه‌ای و اقتدار ایران در منطقه است.

خشم استکبار از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان با بیان اینکه دوست و دشمن به اقتدار ایران معترف هستند، گفت: علي رغم بسیج همه امکانات نظامی، مالی و سیاسی استکبار و هم پیمانان منطقه‌ای شان برای به تصرف درآوردن منطقه و ضربه زدن به جبهه مقاومت و نابود کردن آن در منطقه، دوست و دشمن به شکست این پروژه اعتراف کردند.

کریمی ادامه داد: امروز پایان حضور داعش در عراق و لبنان رسما اعلام شده و در سوریه نیز  گروه های تروریستی روزهای پایانی عمر خود را می گذرانند و همه معترف هستند که پیروز بزرگ و واقعی در این میدان، جمهوری اسلامی ایران است و همین امر عصبانیت استکبار جهانی را در پی داشته و به همین خاطر  حملات خود را هم به سمت سپاه پاسداران که همیشه حماسه ساز بوده و در این عرصه هم توانسته منطقه را مدیریت کند، متمرکز نموده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: ضروری است همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران موضعی یک صدا و هماهنگ را به جهان اعلام کنند و در مجموع سخنان رئیس جمهور نیز قاطع، شفاف و روشن بود. امیدواریم با این اتحاد، انسجام ، پاسخ یک صدا و هماهنگی که ابراز می‌شود شاهد خنثی شدن توطئه جدید آمریکا بر علیه ملت ایران باشیم .

تلاش آمریکا برای نقض دستاوردهای برجام برای  ایران

کریمی با تاکید بر اینکه آمریکا و هم پیمانانش همانگونه که تا به امروز نتوانسته‌ اند و در آینده هم نخواهند توانست علیه این انقلاب مردمی و خدایی کاری را از پیش ببرند، گفت: آمریکا تلاش دارد دستاوردهای برجام را که به طور نسبی برای ایران حاصل شده را نقض کند.

خواست آمریکا؛وضع تحریم های جدید علیه ایران

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: آمریکا به دنبال وضع تحريم های جديد و تلاش براي مهار ایران در منطقه و همچنین ایجاد فضایی برای دور كردن ایران از متحدين خود در منطقه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت