یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۲۵:۲۹

تلاش اروپا برای مذاکره با ایران بر سر موضوعات موشکی/نفوذ ایران در دنیا دشمن را به وحشت انداخته است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپایی‌ها می‌خواهند در مورد مباحث دفاعی و امنیتی ایران دوباره مذاکره کنند، اما همانطور که ایران از قبل هم اعلام کرده است، مسائل امنیتی، موشکی و نظامی کشور قابل مذاکره نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تلاش اروپا برای مذاکره با ایران بر سر موضوعات موشکی/نفوذ ایران در دنیا دشمن را به وحشت انداخته است

مذاکره با ایران

تلاش اروپا برای مذاکره با ایران بر سر موضوعات موشکی/نفوذ ایران در دنیا دشمن را به وحشت انداخته است

محمد ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز با اشاره به ادامه و تغییر در مذاکرات با اشاره به اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام و مذاکرات، مشخص است، گفت: موضع ایران عدم تغییر در برجام و عدم مذاکره مجدد است.

مسائل امنیتی و موشکی کشور قابل مذاکره نیست

وی اظهار کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند مجددا در مورد مباحث دفاعی و امنیتی ایران مذاکره کنند، اما همانطور که ایران از قبل هم اعلام کرده است، مسائل امنیتی، موشکی و نظامی کشور قابل مذاکره نیست.

رضایی با اشاره به صحبت‌های اخیر نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در گفتگوی سیاسی خود با سی ان ان پیرامون موضوعات قابل مذاکره گفت: بهتر است نهاوندیان به مسائل اقتصادی بپردازد و اطلاعات خود را در مورد مسائل کشور بیشتر کند تا دشمن از این صحبت‌ها سوء استفاده نکند.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال جنگ روانی هستند تا بتوانند امتیاز از ایران بگیرند اما جمهوری اسلامی ایران به چنین توطئه‌هایی آشنا است.

آمریکا به دنبال اجماع جهانی علیه ایران است

رضایی بیان کرد: آمریکا تلاش دارد تا یک اجماع جهانی علیه ایران تشکیل بدهد و همچنین تحریم‌ها را بیشتر کند اما چنین توطئه‌هایی در مقابل ایران کار ساز نیست و اثری ندارد.

وی تصریح کرد: هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به عقب براند، بلکه این قدرت و نفوذ ایران در جهان است که دشمنان را به وحشت انداخته است.

مسئولین به دنبال حل مشکلات اقتصادی کشور باشند

رضایی افزود: مسئولان باید به دنبال حل مشلات اقتصادی باشند و موانع را برای اجرای اقتصادی مقاومتی که سال‌ها مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، برطرف کنند.

وی گفت: مسئولان باید مشکلات و مسائلی که بر سر راه تولیدکنندگان است بردارند و اقتصاد مقاومتی را مردمی کنند تا مشکل اقتصادی کشور حل شود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضعف کشور در مسائل امنیتی و دفاعی نیست بلکه ضعف در مدیریت اقتصادی است و مسئولین نباید بگذارند تا دشمن از این موضوع سوء استفاده کند که این امر می‌طلبد تا مسئولین تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی حل شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت