پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۳۸:۵۳

تقویت ولایت و تداوم خط رهبری مهم‌ترین پیام شهدا/ ولایتمداری، تنها به زبان نیست

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی گفت: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه دانست و گفت: ولایتمداری تنها به زبان نیست، اگر نعمت ولایت را می‌خواهیم بایستی زره سختی‌ها را بر تن بپوشیم، همانگونه که شهدای ما آن را بر تن پوشیدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

تقویت ولایت و تداوم خط رهبری مهم‌ترین پیام شهدا/ ولایتمداری، تنها به زبان نیست

تقویت ولایت و تداوم خط رهبری مهم‌ترین پیام شهدا/ولایتمداری، تنها به زبان نیست

به نقل از دیار آفتاب سردار پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ضیافت افطاری خانواده‌های شهدای این استان گفت: شما خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارید چراکه با تقدیم عزیزانتان، آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردید و از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون آمدید.

وی شهدا را برگزیدگان و بندگان خاص خداوند مطرح و بیان کرد: مقام شهدا در نزد خداوند تبارک و تعالی بسیار والا است، شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند.

سردار کریمی مقام شفاعت را یکی از پاداش‌ های ارزانی شده برای شهدا برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم شفاعت شهدا شامل حال ما شود بایستی در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم و همانگونه که شهید بر سر عهد و پیمان خود با خدا باقی ماند، ما نیز در پیروی از مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های شهدا در مقابله با دشمن ثابت قدم و مایه زینت شهید باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: رحمت خاص خداوند یا همان رحمت رحیمیه مخصوص بندگان مخلص، مطیع، صالح و فرمانبردار خداوند منان است که در دنیا و‌ آخرت نصیب آنها می‌شود.

وی بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه دانست و گفت: نمی‌توان تنها به زبان گفت که من ولایتمدار هستم و هزینه‌ای را هم برای آن پرداخت نکنیم. اگر نعمت ولایت را می‌خواهیم بایستی زره سختی‌ها را بر تن بپوشیم، همانگونه که شهدای ما آن را بر تن پوشیدند و بهای آن را هم پرداخت کردند، همانگونه که خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان با تقدیم عزیزانشان هزینه داشتن این رحمت واسعه را پرداخت کردند.

پیام شهدا ولایتمداری و ایستادگی در برابر دشمنان است

سردار کریمی ادامه داد: پیام شهدا ولایتمداری و ایستادگی ما در برابر دشمنان اسلام و قرآن است، وقتی وصیتنامه شهدا را مطالعه می‌کنیم در بیش از ۹۰ درصد آن‌ها یک جمله مشترک را می‌بینیم اینکه «ولایت فقیه را تنها نگذارید»؛ سفارشی که به همه ما شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نعمت هدایت، کرامت و شفاعت را از برکات نعمت ولایت برشمرد و تصریح کرد:اگر پشت سر ولایت حرکت کنیم هرگز راه را گم نخواهیم کرد و به سعادت و کمال دست پیدا می‌کنیم؛ هرکس با ولایت باشد سعادت شامل حال او می‌شود.

وی افزود: کرامت حضرت امام راحل شامل حال امت اسلامی شد، و توانست در سایه هدایت و رهبری حضرت امام(ره) از زیر بار طاغوت رها شود و بنای حکومت اسلامی پایه‌ریزی شد و امروز به این اقتدار دست یابد.

باید در مسیر مسیر امام(ره) و شهدا حرکت کنیم

سردار کریمی با انتقاد از مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند، گفت: ما انقلاب کردیم که مشکلاتی از این دست را نداشته باشیم. اگر آحاد جامعه، از دولتمردان تا پائین ترین فرد جامعه براساس مبانی امام راحل و خطی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای‌مان ترسیم کرد حرکت می‌کردیم به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا می‌کردیم.

وی افزود: خاندان پیامبر(ص)، خاندان شفاعت هستند و اگر ما با ولایت باشیم، نعمت هدایت، کرامت و شفاعت شامل حالمان خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدا در مسیر ولایت بودند و برای رسیدن به این مسیر، ابتدا معرفت کسب کرده و بعد از آن هجرت کردند، هجرتی که به واسطه معامله با خدا و توأم با همت برای رسیدن به مقصود سبب شد ریشه از خاک درآورده و پرواز کنند.

سردار کریمی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) درخصوص شهدا گفت: مسیر شهادت سرعت و سبقت می‌خواهد، شهدا با شناخت مسیر حق حرکت کردند و در آخر هم مزد خود را از خدا دریافت کردند

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت