چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۳۹:۲۷

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از همکاری مردم در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی روز پنجشنبه با صدور پیام مشترکی از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تقدیر کردند.

سلامت/

تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی از همکاری مردم در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت،آمده است: مردم  استان مرکزی در راستای حفظ سلامتی جامعه و مقابله با شیوع کرونا همکاری موثری در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند و بار دیگر با همدلی و  جلوه‌ای از  همبستگی و فرهنگ غنی خود را به نمایش گذاشتند و در این ایام بویژه روز طبیعت،روزهایی تاریخی و به‌یاد ماندنی را رقم زدند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:  از همه کسانی که برای رعایت موازین طرح فاصله ‌ذاری اجتماعی همراهی داشتند و تمامی نیروهای تلاشگر نظامی و انتظامی، سپاه،ارتش، بسیج، مساجد و ائمه جمعه و جماعات،کادر درمانی، پزشکان و پرستاران، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی،  اصحاب رسانه و صدا و سیما و سایر دستگاه‌های مسئول که این تکلیف مهم ملی را اجرایی کردند تشکر و قدردانی می‌شود.

پیام افزوده است:  لازم است همه برای حفظ سلامت جامعه محدودیت‌های مقطعی را تحمل کنندو با استمرار راهبرد درخانه ماندن  و رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان بسترمهار بیماری زودتر فراهم شده و فعالیت‌های اقتصادی، خدماتی و تولیدی به روال عادی برگردد.

ویروس کرونا نخستین بار در ووهان چین مشاهده شد و با سرعت انتقال بالا اکنون بیشتر کشورهای جهان را آلوده کرده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت