شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۳:۴۵

تقدیر از جهادگران و فعالان رسانه ای جهادی استان مرکزی/ مهلت ارسال آثار جهادی تا ۲۰ بهمن ماه

جشنواره تقدیر از جهادگران استان مرکزی با محوریت تقدیر از آثار برگزیده هنری و تجلیل از گروه های برتر جهادی در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی استان مرکزی خبر داد؛

تقدیر از جهادگران و فعالان رسانه ای جهادی استان مرکزی/ مهلت ارسال آثار جهادی تا ۲۰ بهمن ماه

علی فراهانی مسئول روابط عمومی بسیج سازندگی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، گفت: جشنواره جهادگران استان مرکزی اسفندماه در اراک برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره از گروه های برتر جهادی در عرصه های سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین در کنار تقدیر از جهادگران استانی، از افرادی که فعالیت رسانه ای در حوزه جهادی داشته اند نیز تقدیر خواهد شد.

فراهانی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای جهادگران استان مرکزی، بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب عکس، مستند، نماهنگ، تیزر، گزارش و خبر حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و یا در فضای مجازی بارگزاری نمایند.

وی اضافه کرد: علاقه مندان میتوانند از طریق شماره تماس ۰۹۹۲۴۸۶۹۲۲۷ در فضای مجازی یا آدرس jahadgaran_markazi یا آدرس دبیرخانه به نشانی اراک، خیابان شهید بهشتی، بالاتر از میدان هفت تیر، روبروی بانک سپه،سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، آثار خود را ارسال کنند.

 

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت