دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۵۳:۲۹

تفاوت دریافتی حقوق بین نیروهای اداره گاز باعث نگرانی است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوت دریافتی حقوق، بین نیروهای اداره گاز بسیار بد و باعث نگرانی است، تبعیض فاحش در وزارت نفت بسیار است.

نماینده مردم دلیجان در مجلس:

تفاوت دریافتی حقوق بین نیروهای اداره گاز باعث نگرانی است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار کرد: در بخش گاز اقدامات خوبی در کشور صورت گرفته که لازم است این موارد گفته شود و یا مثلاً در بخش پزشکی، جاده، برق و خیلی از موارد بعد از انقلاب اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دلیجان اولین نقطه سبز استان است و محلات هم جز یک نقطه در یکی از روستاها بقیه نقاط سبز است، گازکشی در گلخانه‌های محلات و دلیجان نیز مورد درخواست است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: خط انتقال گاز در حاشیه دلیجان بسیار خطرساز و خطرناک است و باید جابجایی آن مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی بیان کرد: دلیجان و محلات در بحث بودجه نفت جزء نقاط محروم نیست و ما گلایه‌مندیم، باید در دلیجان و محلات از سه درصد نفت استفاده شود، کل استان استفاده می‌کنند غیر از دلیجان و محلات که باید برای آن پیگیری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: متأسفانه منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در فضای مجازی علیه نظام فعالیت می‌کنند، اقدامات خوبی که در استان بعد از انقلاب انجام شده است باید پوشش رسانه‌ای بدهند.

سلیمی با بیان اینکه یکی از رانت‌های بزرگ در کشور بحث شرکتی‌ها است، گفت: تفاوت دریافتی حقوق، بین نیروهای اداره گاز بسیار بد است و باعث نگرانی است، تبعیض فاحش در وزارت نفت بسیار است، کسی که بیشتر کار می‌کند حقوق کمتر دریافت می‌کند، کنتورخوان کم‌ترین حقوق را می‌گیرد و پشت‌میزنشین بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت