دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۴۳:۵۵

تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها در استان مرکزی افزایش یابد

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: مدیران استان مرکزی با رسانه‌ها در راستای شفاف‌سازی فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان همکاری داشته‌ باشند و رسانه‌ها هم در این زمینه اخبار موثق و درست را به مردم ارائه دهند.

تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها در استان مرکزی افزایش یابد

رسانه

تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها در استان مرکزی افزایش یابد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در دومین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت شفاف‌سازی فعالیت دستگاه‌های اجرایی برای مردم اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم دارد.

وی افزود: بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند که از طریق رسانه‌ها گزارشی از عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه داده و این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی تصریح کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی و مدیران همکاری کنند و در قبال انجام وظیفه مدیران، رسانه‌ها و مطبوعات هم باید خطوط قرمز را رعایت کرده و به نقد منصفانه نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی بپردازند.

حقیقی خاطرنشان کرد: تعامل مدیران با رسانه‌ها امری مهم و ضروری است که باید مورد توجه هر دو طرف قرار گیرد و تقاضای ما از رسانه‌ها انتشار اخبار موثق و درست است.

حقیقی با اشاره به نزدیک بودن ایام مبارک دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای مدیران استان است تا گزارشی از عملکرد پنج سال اخیر خود به مردم ارائه دهند و فعالیت‌های خود را برای مردم شفاف‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ایام‌الله دهه فجر را پیش‌رو داریم باید در این ایام برنامه‌هایی هم‌طراز با جایگاه استان مرکزی که زادگاه امام خمینی(ره) است برگزار می‌شود و از برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای و پیش پا افتاده خودداری شود.

134 رسانه در استان مرکزی فعالیت می‌کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی هم در این نشست با اشاره به اهمیت ارتباط رسانه‌ها با مدیران اجرایی استان گفت: مدیران استان باید ارتباط با رسانه‌ها در راستای ارائه دستاوردهای دولت و نظام را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

مصطفی عرب بیان کرد: درحال حاضر 134 رسانه شامل 98 نشریه و هفته نامه، 35 نمایندگی روزنامه‌های سراسری و 31 خبرگزاری و پایگاه خبری دارای مجوز در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همکاری مدیران اجرایی رسانه‌های استان امری مهم است که باید مورد توجه قرار گرفته و اجرایی شود تا بتوانیم اخبار درست و شفاف را به مردم برسانیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت