شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۱۱:۳۴

تعادل بخشی به سفره‌های زیرزمینی در قانون ششم توسعه مصوب شد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تعادل بخشی به سفره‌های زیرزمینی در قانون ششم توسعه مصوب و ابلاغ شد.

تعادل بخشی به سفره‌های زیرزمینی در قانون ششم توسعه مصوب شد

سفره های زیرزمینی

تعادل بخشی به سفره‌های زیرزمینی در قانون ششم توسعه مصوب شد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،محمود حجتی دقایقی پیش در جمع تشکل‌های بخش کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: ما امروز همانطور که اشاره شد محروم از ظرفیت‌ها با محدودیت روبه‌رو هستیم ولی آبا و اجداد ما در این سرزمین زندگی کرده و این محدودیت‌ها بوده است و با عزت زندگی کرده و ملت فقیری هم نبودند و در تاریخ می‌بینیم به دیگر ملت‌ها با اتکا بر خدا و امید و تلاش کمک کرده‌اند و با ابزار دیروز، دانش گذشته که با امروز قابل مقایسه نیست.

وی افزود: ما شرایطمان علیرغم محدودیت و افزایش تقاضا از قبل بهتر است و دانش و علم و تکنولوژی که در اختیار داریم به مراتب اگر به خوبی عمل کنیم آثار به مراتب بهتر از تعداد افزایش تقاضا است.

حجتی تصریح کرد: به محیط زیست هم آسیب نمی‌زدند، یا آب سطحی استفاده می‌کردند یا آب‌های زیرزمینی هم استفاده می‌شده قنات‌ها بوده همانطور که در قانون برنامه ششم مصوب و ابلاغ شده، تعادل بخشی به سفره‌های زیرزمینی است که بهترین نظام تعادل بخشی همین قنات‌ها است.

پس باتوجه به امکانات و ظرفیت‌ها اگر درست عمل کنیم و متحد فعال باشیم همانطور که دیروز مسائل داشتند مثل قنات و… که بود ما نیز ید واحده باشیم با توکل به خدا قطعا موفق خواهیم بود و مبادا خدای ناکرده یاس به خود راه بدهیم که یاس و ناامیدی جزو گناهان بزرگ است.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت