جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۳۲:۰۴

تصفیه‌خانه آشتیان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مرکزی گفت: تصفیه‌خانه آشتیان به صورت آزمایشی به بهره‌برداری رسیده و برای افتتاح رسمی آن منتظر حضور وزیر هستیم.

مدیرعامل آبفای استان مرکزی:

تصفیه‌خانه آشتیان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

عبدالرضا خلیلی

تصفیه‌خانه آشتیان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

عبدالرضا خلیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به تصفیه‌خانه آشتیان اظهار داشت: تصفیه‌خانه آشتیان در حال حاضر به صورت آزمایشی به‌ بهره‌برداری رسیده و منتظر حضور وزیر برای افتتاح رسمی آن هستیم و به‌زودی با حضور مقامات وزارتخانه و استان این تصفیه‌خانه که یکی از طرح‌های مورد لزوم شهر آشتیان است به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: فاضلاب روستاهای بخش پایین، آشتیان را آلوده می‌کرد، اما در حال حاضر دو ماه است که فاضلاب را از محیط مردم جمع‌آوری کرده و وارد محیط تصفیه‌خانه کرده‌ایم و منتظر هستیم که به صورت رسمی افتتاح شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مرکزی تصریح کرد: این تصفیه‌خانه که نزدیک 14 میلیارد تومان برای آن هزینه شده تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خلیلی بیان کرد: از دیگر طرح‌های استان می‌توان به تصفیه‌خانه خمین و شازند و همچنین تکمیل فاز دوم ساوه اشاره کرد، فاز دوم ساوه در حال انجام است، تصفیه‌خانه دوم خمین و تصفیه‌خانه شازند را به بهره‌برداری می‌رسانیم و امسال سال خوبی داریم و اعتبارات هم مناسب است و در بخش فاضلاب نزدیک دو برابر اعتبارات انجام شده است.

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه خمین در نیمه نخست سال ولی تصفیه‌خانه شازند در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می‌رسد، در زمینه تامین آب استان هیچ نگرانی وجود ندارد و کارهایی که انجام شده کارهای بسیار خوبی بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مرکزی عنوان کرد: یک مقدار در مورد ساوه نگران بودیم که با بارندگی‌های اخیر این مشکل هم برطرف شده، طرح آبرسانی به خمین از سد کوچری هم تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت