سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۲۳:۲۶

تصاویر کمیاب از اعزام رزمندگان میلاجردی به جبهه‌های دفاع مقدس+تصاویر

شهر شهید پرور میلاجرد با تقدیم بیش از ۶۵ شهید، نقش بسزا و غیرقابل انکاری در هشت سال دفاع مقدس داشتند که تصاویری به یادماندنی از اعزام کاروان های رزمندگان به جبهه های جنگ در آن دوران به یادگار مانده است.

تصاویر کمیاب از اعزام رزمندگان میلاجردی به جبهه‌های دفاع مقدس+تصاویر

رزمندگان میلاجردی

تصاویر کمیاب از اعزام رزمندگان میلاجردی به جبهه‌های دفاع مقدس+تصاویر

به نقل از سلام کمیجان؛ همیشه در تاریخ ملت‏ ها روزهایی می رسد که بسیاری از خطرات فقط با فداکاری و ایثار از کشور برطرف می شود، و تنها از این مسیر است که اهداف بزرگ و مقدس محفوظ می ماند. این جاست که گروهی مؤمن و ایثارگر باید به میدان آیند و با نثار خون خود از آیین حق پاسداری کنند. در منطق اسلام به این گونه افراد «شهید» گفته می شود.

هشت سال دفاع مقدس و مقابله با نیروهای متجاوز رژیم بعث، منجر به ایجاد حماسه در ایران شد و کوچک و بزرگ برای دفاع از خاک خود به جبهه ها رفتند. مردم شهرستان کمیجان و میلاجرد هم در استان مرکزی همانند مردان با غیرت سراسر کشور در جنگ هشت ساله ایران و عراق شرکت کردند.

مردم میلاجرد در زمان سختی ها و جنگ؛ شجاعت و ایثار خود را به اثبات رساندند و به فرمان امام شهیدان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و از کوچک و بزرگ پیر و جوان در جبهه ها حاضر شدند.  شهر شهید پرور میلاجرد با تقدیم بیش از ۶۵ شهید، نقش بسزا و غیر قابل انکاری در هشت سال دفاع مقدس داشت و مردمان این شهر جانانه از مرزهای عزیز کشورمان ایران دفاع کردند.

عکاسان در دوران دفاع مقدس به ثبت تصاویر و لحظات تاریخی جنگ پرداختند، از اعزام گرفته تا حضور در خط مقدم از رزمنده ها عکاسی کردند.

در ادامه گزارش تصاویری از رزمندگان میلاجرد در حال اعزام به جبهه های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

اعزام

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت