جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۸:۰۰

تشکیل وزارتخانه جدید راهکار اصلاح نواقص و مشکلات نیست

مقدسی گفت: راهکار برطرف کردن مشکلات تشکیل وزارتخانه جدید نیست و نباید به محض بروز کوچکترین مشکل نباید درصدد تشکیل وزارتخانه جدید بود.

نماینده مردم اراک در مجلس:

تشکیل وزارتخانه جدید راهکار اصلاح نواقص و مشکلات نیست

آلودگی هوا

تشکیل وزارتخانه جدید راهکار اصلاح نواقص و مشکلات نیست

به نقل از تسنیم، سید مهدی مقدسی ظهر امروز در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان مرکزی با اشاره به دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: نکته بسیار مهمی که باید متذکر شویم این است که تکریم مردم و ارباب رجوع باید با تکریم ظاهری متفاوت باشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم در هنگام ورود یک ارباب رجوع رضایت او را جلب کنیم و در لحظاتی که به دستگاه‌های اجرایی مراجعه می‌کنند با رفتاری متین و توام با خوش‌رویی پاسخ او را به درستی بدهیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به اعتقاد بنده تکریم و انسجام واقعی انجام صحیح کار ارباب رجوع است به گونه‌ای که با رفتارمان فرد احساس آرامش کند.

مقدسی بیان کرد: متاسفانه در بحث فرآیند‌ها هنوز هم با مشکل روبه‌رو هستیم به این صورت که در یک ماه گذشته بحث تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت به میان آمد که بنده مخالفت کردم و در کمیسیون هم رای منفی آورد، اشکال کار اینجا است که با بروز کوچکترین مشکل به سرعت به تشکیل وزارتخانه جدید پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی مشاهده می‌کنیم کاری انجام نمی‌شود به سرعت یک وزارتخانه برای برطرف کردن مشکل تشکیل می‌دهیم این درحالی است که در ژاپن با 120 میلیون نفر جمعیت تنها 11 وزارتخانه وجود دارد و همچنین 73 درصد از کشور‌های دنیا تنها یک وزارتخانه اقتصادی دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بدنه دولت به اصلاح فرآیند و ساختار نیاز داریم و اگر نقصی یا کم‌کاری در امور یک وزارت‍‌خانه یا موسسه پیش می‌آید نباید به سرعت وزارتخانه جدیدی درصدد اصلاح و بهبود آن نقص تشکیل دهیم زیرا به هیچ وجه کار صحیحی نیست.

فرصت پیش‌رو را برای برطرف کردن مشکلات مردم غنیمت شماریم

استاندار مرکزی هم در این مراسم با اشاره به برطرف کردن نیاز مردم گفت: باید از فرصتی که در پیش رو داریم برای برطرف کردن نیاز و مشکل مردم استفاده کنیم.

محمود زمانی قمی بیان کرد: اگر خداوند گشایش گره‌ای را به دست ما قرار می‌دهد تفضلی است که نباید در آن احساس خستگی کنیم.

وی افزود: اهمیت و ارزش کار کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی بسیار بالا است و این را زمانی متوجه می‌شویم که نقصی در کار یکی از ادارات مانند برق، گاز یا آب رخ دهد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: اگر در این مراسم تنها از تعدادی کارکنان و مدیران تجلیل شد به این معنا نیست که مابقی افراد کار خود را به خوبی انجام نداده‌اند و زحمت نکشیده‌اند، انتخاب این افراد براساس معیار‌های نسبی انجام شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت