سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۵:۴۱

گزارش تصویری/ تریبون آزاد « پایان ترم روحانی؛ قبول یا مشروط » در دانشگاه اراک

تریبون آزادی با موضوع « پایان ترم روحانی؛ قبول یا مشروط » به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه اراک در دانشکده ی فنی این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تصویری/ تریبون آزاد « پایان ترم روحانی؛ قبول یا مشروط » در دانشگاه اراک

به نقل از نسل فردا، همزمان با نزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری تریبون آزادی با موضوع « پایان ترم روحانی؛ قبول یا مشروط » به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه اراک در محوطه دانشکده ی فنی این دانشگاه برگزار شد.

 

علیرضا فیروزی دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه اراک هدف از برگزاری این برنامه را شفاف سازی اقدامات دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته دانست و گفت: ۴ سال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد و باید مشخص شود که این دولت چقدر توانسته است به وعده های خود جامعه ی عمل بپوشاند.

 

وی در ادامه افزود: در این برنامه در یک فضایی آزاد به منتقدان و موافقان دولت فرصت داشتند تا به بیان نظرات و آرا خود بپردازند.
این برنامه تریبون آزاد از ساعت ۱۱:۴۵ امروز دوشنبه ۲۸فروردین در محوطه ی دانشکده ی فنی و مهندسی دانشگاه اراک آغاز خواهد شد.
photo_2017-04-17_10-46-17

 

د.

28

27

26

25

24

23

22

21

20

19

18

17

16

15

14

13

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

29انتهای پیام/

همزمان با نزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری تریبون آزادی با موضوع « پایان ترم روحانی؛ قبول یا مشروط » به همت انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه اراک در محوطه دانشکده ی فنی این دانشگاه برگزار شد. این برنامه تریبون آزاد از ساعت ۱۱:۴۵ امروز دوشنبه ۲۸فروردین در محوطه ی دانشکده ی فنی و مهندسی دانشگاه اراک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت