سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۳:۰۰:۳۰

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار عامل اقتدار و عزت جامعه اسلامی می‌شود

استاندار مرکزی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار عامل اقتدار و عزت جامعه اسلامی می‌شود گفت: جان‌فشانی شهیدان و ایثارگران سبب تاثیرگذاری مواضع کشور در معادلات بین‌المللی شده است.

استاندار مرکزی:

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار عامل اقتدار و عزت جامعه اسلامی می‌شود

اقتدار

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار عامل اقتدار و عزت جامعه اسلامی می‌شود

به نقل ازتسنیم،سید علی آقازاده صبح امروز در جریان سفر به شهرستان ساوه در ادای احترام به شهدا با اشاره به مقام شاخ شهدا اظهار داشت: شهیدان بزرگترین افتخارات ایران اسلامی هستند و همواره باید ملت ایران در ادامه مسیر این بزرگواران و آرمان‌های ارزشمند آنها حرکت کنند زیرا همین شهیدان بودند که با نثار جان خود اقتدار و عزت امروز میهن اسلامی را رقم زدند.

وی افزود: مردم ایران همواره وام‌دار ایثار و از خودگذشتگی شهیدان هستند و باید به پاس کار ارزشمند آنها قدردان خون پاک آنها باشند زیرا اگر امروز ایران اسلامی از امنیت و قدرت برخوردار است آن را به واسطه جان‌فشانی‌های این عزیزان بدست آورده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همین جان‌فشانی‌ها و ایستادگی‌ها بود که ایران اسلامی را امروز در اوج افتخار و اقتدار قرار داده است و سبب شده که مواضع این کشور در تمامی معادلات بین‌المللی اثرگذار واقع شود.

آقازاده بیان کرد: خوشبختانه امروز به برکت خون مطهر همین شهدا و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران شاهد توسعه، رشد و بالندگی روزافزون ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها آن هم تحت فرماندهی و هدایت مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت هستیم.

وی ادامه داد: مردم ایران باید همواره قدردان نعمت امنیت، اقتدار و عزت میهن خود باشند و در راستای اعتلای این عزت و اقتدار تلاش کنند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: امیدواریم که با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به فرمایش مقام معظم رهبری تنها راه پیشرفت و توسعه ایران عزیز است در راه رضای خدا و شهدای عزیز و نیل به آرمان‌های آنها گام برداریم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت