یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۸:۱۰

تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۱۲ درصد افزایش داشته است

استاندار مرکزی گفت: تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۱۲ درصد افزایش داشته است.

تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۱۲ درصد افزایش داشته است

نشاط اجتماعی

تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۱۲ درصد افزایش داشته است

به نقل ازتسنیم،سیدعلی آقازاده ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد استانی سفر اظهار داشت: تفاوت نام امسال با سال‌های گذشته در نامگذاری این بود که امسال نقش مردم اهمیت دارد چون باید در اجرای این درخواست مقام معظم رهبری از مردم، خودشان در حمایت از کالای ایرانی نقش موثر داشته باشند.

وی افزود: تولیدکنندگان هم باید در افزایش کیفیت نقش موثر داشته باشند تا این نامگذاری نتیجه خوبی برای رونق اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم داشته باشد و همچنین امیدواریم در استان مرکزی بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب سالی با عزم و خرید کالای ایرانی را داشته باشیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: استان مرکزی در حوزه صنعت و کشاورزی تولیدکننده است در نتیجه می‌تواند یکی از استان‌های معین در اجرای این خواسته بزرگ باشد ‌بنابراین یکی از کارهای مهم دستگاه‌های اجرایی این است که عزم جدی و مناسب برای تحقق شعار سال داشته باشد.

آقازاده بیان کرد: در پنج روز تعطیلات نوروز 97 با توجه به مشاهدات و گزارشات اخبار و آمار خوبی از خدمات ارائه شده به گردشگران ورودی به استان ثبت شده که حاکی از برنامه‌ریزی مطلوب دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در چهار روز نخست نوروز هیچ تصادف منجر به فوتی در استان ثبت نشده که این آمار خوب حاکی از زحمات نیروهای امدادی، انتظامی، راهنمایی و خدماتی در استان است.

استاندار مرکزی عنوان کرد: طرح نوروزی تا 15 فروردین ادامه دارد و امیدواریم که در 11 روز آینده برای همه مسافران و هم وطنان روزهای خوبی را پیش رو داشته باشیم تا در پایان این ایام تعطیلات شاهد عملکرد مناسب باشیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: باید در پایان تعطیلات تمام گزارش دستگاه ها در دبیرخانه ثبت و نقاط ضعف احصا و برای سال آینده کلیه کمبودها برطرف شود.

وی اضافه کرد: در این مسیر سازمان‌های مردم نهاد نقش پررنگی داشته و دارند زیرا می‌توانند از مردمی‌ترین کانال‌های ارتباطی، خواسته‌های کاملا مردمی را به مسئولان منتقل کنند تا بتوانیم طبق خواسته‌های مردم حرکت کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی باید به شکلی انجام شود تا استان به مقصد گردشگری تبدیل شود، آمار افزایش 12 درصدی تردد خودرو و افزایش 34 درصدی اسکان گردشگری در مراکز رسمی اقامتی حاکی از آن است که برنامه کوتاه مدت دولت برای این مهم در استان جواب داده اما باید این مسیر را با قوت ادامه داد تا به مقصدی ثابت برای گردشگران تبدیل شویم.

آقازاده بیان کرد: از لحاظ تردد در کشور جز چهار استان برتر بعد از تهران، البرز و قزوین هستیم که درنتیجه در میابیم که استان مرکزی رفته رفته در حال تبدیل به مقصد است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت