جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۳۰:۲۲

تذکر شفاهی مقدسی به وزرای ارشاد،ورزش،راه ،اقتصاد،بهداشت و کشور

سید مهدی مقدسی، در جلسه 15 فروردین‌ماه 96 مجلس شورای اسلامی طی تذکراتی شفاهی بر ضرورت هماهنگی قوای سه‌گانه در راستای تحقق اشتغال پایدار تاکید کرد.

در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ؛

تذکر شفاهی مقدسی به وزرای ارشاد،ورزش،راه ،اقتصاد،بهداشت و کشور

سید مهدی مقدسی نماینده اراک

به نقل از پایگاه خبری سیدمهدی مقدسی، وی در این تذکر عنوان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از قوای سه‌گانه انتظار می‌رود با هماهنگی کامل به منظور تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال” با ارائه راهکارهای مناسب در حوزه‌های مهم کشاورزی، صنایع و معادن ضمن حفظ اشتغال موجود، زمینه اشتغال پایدار جوانان را فراهم و یکی از دغدغه‌های اساسی اکثر خانواده‌ها را برطرف کنند.

وی افزود: با توجه به اهمیت توسعه فرهنگی، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می‌رود در انتخاب یک مدیر توانمند بومی در استان مرکزی تسریع کند تا این اداره کل با اهمیت از بلاتکلیفی خارج شده و در خصوص حمایت از حوزه فرهنگ و هنر استان آفتاب، اهتمام لازم را به عمل آورد.

مقدسی گفت: از وزیر ورزش و جوانان نیز انتظار می‌رود در خصوص تقویت زیرساخت‌های ورزشی استان مرکزی اهتمام و حمایت لازم را به عمل آورد.

وی تصریح کرد: از وزیر راه و شهرسازی انتظار می‌رود در راستای حمایت از تولید داخل، زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانجات واگن‌سازی از جمله واگن پارس اراک را فراهم آورد.

مقدسی همچنین بیان کرد: از وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس سازمان خصوصی سازی انتظار می‌رود در خصوص معرفی خریدار جدید سهام شرکت هپکو و تعیین تکلیف و رونق مجدد آن تسریع لازم را به عمل آورد.

نماینده مردم در بهارستان گفت: از وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی انتظار می‌رود در خصوص راه‌اندازی بیمارستان خنداب، تجهیز بیمارستان کمیجان، شبانه‌روزی کردن درمانگاه کوی علی‌ابن ابیطالب(ع) اراک و تکمیل بیمارستان‌های ولیعصر(عج) و آیت‌الله خوانساری اقدام عاجل را به عمل آورد.

مقدسی افزود: از وزیر کشور انتظار می‌رود در ایجاد بخش جدیدی به مرکزیت شهر داودآباد اراک تسریع کند.

 

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت