دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۱۱:۲۱

تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی استان مرکزی

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به خبر خوش معاون استاندار برای مسافران نوروزی از تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی استان مرکزی خبر داد.

تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی استان مرکزی

تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی

تخفیف ۳۵ درصدی مراکز اقامتی استان مرکزی

به نقل ازتسنیم،مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: مسافرانی که استان مرکزی را به‌عنوان مقصد سفر نوروزی انتخاب کنند از مزایای تخفیف 35 درصدی در مراکز اقامتی این استان بهره مند می‌شوند.

وی افزود: تقویت نظارت و ارائه خدمات در عابر بانک‌ها، کشیک نانوائی‌ها، فعالیت داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در نوروز امسال در استان مرکزی با حساسیت دنبال می‌شود تا مردم و مسافران نوروزی مشکلی در این راستا نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: اماکن اقامتی و پذیرایی استان خدمات متعدد و با کیفیتی را برای مسافران نوروزی پیش‌بینی کرده‌اند تا ایام و خاطره‌ای خوش برای میهمانان نوروزی استان مرکزی رقم بخورد.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: در زمینه جا‌به‌جایی کیفی و مطلوب مسافران نوروزی توسط اتوبوس، قطار و هواپیما برای ایام نوروزی امسال امکانات لازم در استان پیش‌بینی شده و هدف ما در این ستاد  جلب رضایتمندی در سفرهای نوروزی و خدمات ارائه شده است.

وی ادامه داد: مطابق سال‌های گذشته در محل مدیریت بحران استانداری ستاد خدمات سفر استان را تشکیل دادیم و نماینده‌ها باید از هشت صبح تا 17 در آن محل حضور داشته باشند و هر روز صبح هم جلسه‌ای به ریاست میراث فرهنگی تشکیل می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی عنوان کرد: برپایی نوروزگاه در تمامی شهرستان‌های استان با هدف عرضه محصولات صنایع دستی، سوغات و اقتصاد مقاومتی روستایی برای استقبال از میهمانان نوروزی از دیگر تدابیر اتخاذ شده توسط اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفر استان مرکزی است و در این اماکن حال و هوای شاد و مفرحی برای بازدیدکنندگان تدارک شده است.

زندیه وکیلی خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که بین اپراطور‌های مختلف تقسیم‌بندی انجام شود و وای فای رایگان در محل نوروزگاه‌ها ارائه شود که تاکنون در این راستا اقدامی انجام نشده است.

وی اضافه کرد: طرح نوروزی نیروی انتظامی و راهداری و دستگاه‌های امدادی از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه هم ادامه دارد، روز دوم فروردین هم به صورت نمادین برای استقبال از مسافران نوروزی حضور پیدا می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: تلفن‌های اضطراری دستگاه‌ها به این قرار است که هلال احمر 112، پلیس 110، آتشنشانی 125، اطلاعات راهداری 141، گردشگری 134، اصناف 3820 و اطلاعات گردشگری   129 و تلفن ستاد بحران هم 33688008  و 33687204 و شماره فکس 33442378 است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت