پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۸:۴۰

تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شازند

فرماندار شهرستان شازند در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان، از تخصیص بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال بودجه برای این شهرستان خبر داد.

فرماندار شازند؛

تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شازند

تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شازند

تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شازند

به نقل از پایگاه خبری شازند ما، نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شازند با حضور میرزایی فرماندار شهرستان، ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

غلامعباس میرزایی فرماندار شهرستان شازند در این نشست گفت: امسال دو بخش سربند و زالیان به عنوان بخش های محروم و بخشهای مرکزی و قره کهریز به عنوان بخش های برخوردار معرفی شده اند.

وی افزود: در بحث تخصیص ها، امسال ۲ درصد نفت و گاز برای شهرستان در نظر گرفته شده است که این مبلغ تنها در دو بخش سربند و زالیان به عنوان مناطق محروم هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان شازند ادامه داد: روسای ادارات باید پیگیر تخصیصات خود از ادارات کل استان باشند، در غیر اینصورت جابجایی اعتبارات را انجام خواهیم داد کما اینکه در سال گذشته موارد مشابه داشتیم.

میرزایی بودجه در نظر گرفته شده در سال مالی ۹۶ برای شهرستان را ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات شهرستان شازند

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس نیز در این نشست بیان کرد: بودجه امسال تابع برنامه پنج ساله ششم است و انجام پروژه ها و برنامه ها اثرات ۵ ساله دارد.

وی افزود: مدیران شهرستانی باید با ادارات کل خود هماهنگ باشند و برنامه های هدف دار ارائه نمایند.

نماینده مردم شازند تصریح کرد: برخی ادارات تسلط کافی را دارند و با برنامه پیش می‌روند اما در بعضی ادارات این موضوع وجود ندارد که قطعا به آن رسیدگی خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: برخی مدیران هستند در شهرستان آمار و اطلاعات حوزه خود را ندارند و باید از مدیران خود در استان دریافت کنند که این موضوع باعث تاسف است.

وی با بیان اینکه امسال درخصوص اعتبارات ۳۰ درصد افزایش داشتیم و درصد تعلق هم بالاست عنوان کرد: برنامه های ادارات باید تابع برنامه ششم بوده تا بتوان برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت