یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۴:۲۳

تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی برای مددجویان استان

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت:سال گذشته ۶۸ میلیارد ریال به منظور اشتغالزایی به بهزیستی استان مرکزی تعلق گرفت که امسال این اعتبار به ۲۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی؛

تخصیص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی برای مددجویان استان

بهروز رفیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر در خصوص اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۶۸ میلیارد ریال به منظور اشتغالزایی به بهزیستی استان مرکزی تعلق گرفت که امسال این اعتبار به ۲۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی افزود: امسال تاکنون ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در عرصه های مشاغل خانگی، کشاورزی، دامپروری و… به مددجویان استان مرکزی پرداخت شده است و مابقی این اعتبارات تا پایان سال جذب می شود.

رفیعی اظهار کرد: توزیع تسهیلات اشتغالزایی در بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی، بر اساس نیازمندی‌های هر کدام از شهرستان‌های استان انجام می‎گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: امسال از محل اعتبارات ابلاغی ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی شهرستان فراهان اختصاص یافته است.

تحقق صددر صدی تعهدات اشتغالزایی در فراهان

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال موفق به تحقق صددرصدی تعهدات در حوزه اشتغالزایی در شهرستان فراهان شدیم و با توجه به افزایش آمار مددجویان متقاضی تسهیلات، ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار مجدد برای اشتغالزایی مددجویان فراهانی پرداخت می شود.

رفیعی گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار نفر مددجوی معلول تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی هستند و تلاش سازمان بهزیستی، کمک به مددجویان برای توانمندسازی آنان و خودکفایی استعداد‌ها و توانمندی‌ های این قشر از جامعه در قالب طرح‌های اشتغالزایی است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: تعهد بهزیستی برای ایجاد فرصت شغلی در این استان یک هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی بوده است که با اجرای برنامه های اشتغال حمایتی معلولین و مددجویانی که توانایی و شرایط کار کردن را دارند،با آموزش و پرداخت تسهیلات خودکفا کنیم.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت