سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۶:۲۴

تجلیل فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان مرکزی از مواضع انقلابی امام جمعه ساوه

به همت خبرگزاری تسنیم استان مرکزی در برنامه ای فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان مرکزی از مواضع انقلابی امام جمعه ساوه تجلیل کردند.

تجلیل فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان مرکزی از مواضع انقلابی امام جمعه ساوه

مواضع انقلابی امام جمعه ساوه

تجلیل فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان مرکزی از مواضع انقلابی امام جمعه ساوه

به نقل از تسنیم، در حاشیه دیدار پیش از ظهر امروز خبرنگاران و مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی و فعالان فرهنگی رسانه‌ای استان با امام جمعه شهرستان ساوه از مواضع صریح و انقلابی حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی تقدیر و تجلیل شد.

در این دیدار به سبب آنچه تبیین صریح مواضع ولایی رهبر معظم انقلاب، قاطعیت در برخورد با فساد و همچنین ارتباط متقابل امام جمعه ساوه با مردم عنوان شد از مواضع حجت‌الاسلام حسینی تقدیر گردید.

امام جمعه ساوه در این دیدار با اشاره به فعالیت ائمه جمعه در کشور اظهار داشت: ائمه جمعه در طول تاریخ انقلاب اسلامی و برگزاری این آئین سیاسی عبادی، همواره در زمره تاثیرگذار ترین شخصیت های فرهنگی و اجتماعی شهر و دیار خود بوده اند که همین امر اهمیت جایگاه ائمه جمعه را نشان می دهد.

وی افزود: از سویی ائمه جمعه در کشور خط مقدم و سربازان پیشتاز دفاع از حریم پاک ولایت هستند و با تبیین و تشریح تدابیر و منویات رهبرمعظم انقلاب جامعه را در مسیر اجرای این تدابیر و راهبردهای مهم سوق می دهند.

حسینی تصریح کرد: متاسفانه جریانی در کشور با همراهی عناصری خارجی به دنبال تخریب این جایگاه بوده که هدف غایی آنها هجمه و تضعیف جایگاه ولایت فقیه در کشور است زیرا این جریان می داند ائمه جمعه در مسیر دفاع از انقلاب، نظام و حریم ولایت به هیچ وجه کوتاه نمی آید و در این راه، قدمی پا پس نمی‌کشند.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: به هرحال این مسیر و راه و کار جریان انقلابی ائمه جمعه در کشور به مذاق کسانی که دل در گرو غرب داشته و چشمشان به دست بیرون کشور است خوش نمی‌آید و همواره دربرابر مواضع روشنگرانه ائمه جمعه مسیر تخریب و توهین و مجادله در پیش می گیرند.

وی بر ضرورت تلاش بیشتر جریان انقلابی تاکید کرد و گفت: جبهه رسانه‌های انقلاب باید هوشمندانه تر و پویاتر در عرصه رسانه حضور داشته باشد و به تبیین مواضع انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بپردازد.

‌حسینی اضافه کرد: جریان رسانه‌ای انقلاب اسلامی جریانی پویا و توانمند است که باید با هم افزایی  و حرکت در مسیر کمال و کار حرفه ای فریاد رسای انقلاب اسلامی را طنین انداز در جامعه و دنیا کند.

حرکت تسنیم استان به سمت تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و در طراز انقلاب اسلامی

مدیر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت رسانه جریان انقلابی گفت: معتقدیم ظرفیت در جریان انقلابی بالاست و باید یک تعامل و هم پوشانی جامع تر بین نیروهای انقلاب ایجاد شود زیرا هرجا وحدت و انسجام در نیروهای انقلابی و رسانه ای ایجاد شده جریان امپریالسم رسانه ای غرب به سختی زمین گیر شده است.

مبین جلیلی افزود: کار تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و در طراز انقلاب اسلامی در حوزه رسانه استان مرکزی از چندسال گذشته آغاز شده و این روزها هم با سرعت و همت بیشتری درحال پیگیری و اجراست و در این راستا دوره‌های تخصصی خبرنگاری چه در سطح شهرهای استان و چه در سطح خبرنگار روستایی در استان مرکزی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

‌در این مراسم از طرف مجموعه های فرهنگی و رسانه ای استان مرکزی از مواضع انقلابی و ولایی حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت