یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۵۰:۲۰

تجلیل از دو بانوی ورزشکار به دلیل اهمیت دادن به حجاب و نماز

در حاشیه مسابقات شمشیر بازی قهرمانی کشور در اراک از دو بانوی ورزشکار در راستای اهمیت دادن به دو موضوع « عفاف و حجاب و اقامه نماز» درحین اجرای مسابقات تقدیر شد.

در حاشیه مسابقات شمشیر بازی قهرمانی کشور صورت گرفت؛

تجلیل از دو بانوی ورزشکار به دلیل اهمیت دادن به حجاب و نماز

حجاب و نماز

تجلیل از دو بانوی ورزشکار به دلیل اهمیت دادن به حجاب و نماز

به نقل از اراک امروز؛ در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همچنین اقامه نماز معاون فرهنگی و امور جوانان و معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از دو بانوی جوان ورزشکار که در مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور به میزبانی استان مرکزی شهر اراک از ورود به این دوره از مسابقات با حجاب کامل بوده و حتی در زمان برگزاری مسابقه این دو ورزشکار با توجه به همزمانی وقت ملکوتی اذان ظهر شمشیر خود را به زمین گذاشته و با اجازه از داور زمین جهت فریضه نماز اول وقت سالن را ترک کردند تقدیر کرد.

از این دو ورزشکار به عنوان الگویی در بین ده ها ورزشکار شرکت کننده این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی که پس از چهار روز رقابت پی در پی در حضور مسئولین استانی و شهرستانی با اجرای مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل شد .

مسابقات شمشیربازی بانوان رده سنی جوانان با شرکت ۱۲۱ورزشکار از ۱۵ استان کشور از ششم تا ۱۰ شهریورماه جاری در سه اسلحه سابر، اپه  و فلوره در سالن دو هزارنفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت