جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۴۲:۰۶

تاکید استاندار مرکزی بر ضرورت تحقق رشد اقتصادی هشت درصد

استاندار استان مرکزی بر ضرورت تلاش برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی تاکید کرد و گفت: تحول و ایجاد ظرفیت های بکر توسعه نیازمند انعطاف و جسارت مدیران است.

تاکید استاندار مرکزی بر ضرورت تحقق رشد اقتصادی هشت درصد

مرکز طب تسکین سرپایی

تاکید استاندار مرکزی بر ضرورت تحقق رشد اقتصادی هشت درصد

به نقل از ایرنا، محمود زمانی قمی روز شنبه در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی افزود: نشانه های امیدوارانه ای از رونق اقتصادی به ویژه در امر صادرات و واردات در استان مشاهده می شود و صادرات کالا در چند ماه نخست سال با رشد مناسبی روبرو بوده است.
وی رشد اقتصادی را لازمه توسعه و پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: مدیران و مسئولان استانی باید برای ایجاد رشد و تحول اقتصادی انعطاف به خرج دهند.
استاندار مرکزی بیان کرد: اداره کل امور مالیاتی استان ضمن تلاش و پیگیری تحقق حقوق دولت، زمانی که واحدهای تولیدی نیازمند کمک هستند انعطاف لازم را نشان داده و از تعطیلی آن واحد تولیدی جلوگیری کنید و این مهم نکته قابل توجهی است.
زمانی قمی ادامه داد: امید است امسال در اخذ مالیات، تکلیفی که برای استان مرکزی پیش بینی شده است محقق و شرایط و رونق مناسبی را در اوضاع اقتصادی کشور و استان مرکزی شاهد باشیم.
وی خاطر نشان کرد: مدیران استانی می توانند ضمن اینکه منعطف هستند از حقوق بیت المال و دولت نیز دفاع کنند.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی، چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت