پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۳۳:۵۴

تاکید آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بر شفاف‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شفاف‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی درراستای جلب اعتماد عمومی باید به‌عنوان تکلیف اصلی مسئولان و دولت‌مردان، در سال پیش رو بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

تاکید آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بر شفاف‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی

حمایت از تولید داخلی

تاکید آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بر شفاف‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی

به نقل از تسنیم، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با اشاره به شفاف‌سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: شفاف‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی درراستای جلب اعتماد عمومی باید به‌عنوان تکلیف اصلی مسئولان و دولت‌مردان، در سال پیش رو بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: وحدت و یکپارچگی ملی در سایه تقویت اعتماد عمومی حاصل شده و داشتن وحدت و انسجام ملی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های سرمایه کشور در برابر توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دسیسه دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا، اسرائیل و آل سعود با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و بهبود سرمایه اجتماعی و انسجام ملی خنثی می‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اگر بخواهیم مردم بیشتر از گذشته نسبت به ارزش‌های نظام اسلامی وفادار باشند باید ظرفیت‌ها و امکانات کشور درراستای امید‌آفرینی و انگیزه‌مداری هدایت شود و اقشار مختلف مردم هر روز خود را بیشتر در سرنوشت کشور سهیم بدانند.

وی عنوان کرد: مراتب امر به معروف و نهی از منکر در قانون به صورت قلبی، زبانی، نوشتاری و عملی معین شده که مراتب زبانی و نوشتاری آن وظیفه آحاد مردم و دولت است و بخش عملی آن در موارد و حدودی که قوانین مقرر کرده وظیفه دولت است، امر به معروف سرمایه ارزشمندی است که عمل به آن اخلاق‌مداری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را با خود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: علاوه بر آحاد جامعه که باید نسبت به این فریضه الهی احساس تکلیف کنند، مسئولان و دولتمردان هم باید خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و مردم را فهرست‌بندی کرده و با رعایت اصل اولویت‌بندی، تمام توان خود را درراستای برطرف کردن مشکلات به کار گیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: اگر آیات قرآن را در مورد امر به معروف و نهی از منکر بررسی کنیم، می‌بینیم که از ذات پاک خداوند صادر شده و پیامبران، حاکمان صالح، مجموعه امت و فرد فرد جامعه موظف به اجرای آن هستند و راه مقابله با انحرافات قدرت‌های استکباری، پایبندی به اصول، اجرای امر به معروف و نهی از منکر و حرکت‌هایی در این راستا است.

وی با بیان نتیجه مطلوب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: هنگامی‌ که به این فریضه عمل شود، به تعداد آمران و ناهیان، دعوت به خیر در میان مردم اضافه شده و بی‌گمان لبیک‌گویان به این دعوت زیاد است که در نتیجه نشانه نیک بر جای می‌گذارد و از دو سو راه صلاح را برای جامعه هموار می‌سازد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت