شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۴۰:۰۶

تامین ۱۵۰۰تن میوه شب عید برای مرکزی

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تامین ۱۵۰۰تن میوه شب عید برای استان مرکزی در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۵۰۰تن خریداری شده و یک هزار تن نیز در مرحله عقد قرارداد است.

برگزاری نمایشگاه عرضه کالا؛

تامین ۱۵۰۰تن میوه شب عید برای مرکزی

محمود نعمتی در گفت‌ و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: در راستای کنترل و تنظیم بازار شب عید برای خرید و دپوی دو نوع میوه سیب و پرتقال برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: تاکنون برای خرید برخی میوه ها به مرحله عقد قرارداد و برای برخی از آنها به خرید میوه رسیده ایم، درحال حاضر به میزان ۵۰۰ تن سیب برای تزریق به بازار شب عید خریداری کرده ایم که بخشی از آن در سردخانه های محل خرید نگهداری می شوند و بخشی از آنها نیز به استان مرکزی منتقل می شوند.

نعمتی خاطرنشان کرد: تاکنون در راستای خرید پرتقال برای شب عید موفق به عقد قرارداد به میزان هزار تن شده ایم که این تفاهم تنها در قالب قرارداد است، همچنین سیب های این طرح از شهرستان ورامین و پرتقال های مذکور در قرارداد از شهرهای شمالی کشور خریداری می شوند.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی تصریح کرد: مجموعه تعاون روستایی به عنوان مباشر و مجری این طرح انتخاب شده که وظیفه توزیع این اقلام را در بازارهای هدف بر عهده دارد، همچنین به ازای خرید هر کیلوگرم سیب مبلغی معادل یک هزار و ۵۰۰ تا یک هزار و ۶۰۰ تومان پرداخت کرده ایم اما تاکنون قیمت نهایی برای توزیع در میان مصرف کنندگان مشخص نشده، زیرا باید سایر هزینه های مربوطه نیز احتساب شوند.

وی ادامه داد: در نظر داریم برای شب عید نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برپا کنیم و باتوجه به اینکه این نمایشگاه در سنوات گذشته ۱۰ روز پیش از عید برگزار می شد پیش‌بینی می کنیم که امسال نیز بتوانیم در این تاریخ این نمایشگاه را برپا کنیم، البته تصمیم برگزاری این نمایشگاه تاکنون قطعی نشده است.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی عنوان کرد: پیش‌بینی و تصمیم ما بر برگزاری این نمایشگاه عرضه کالا است و تصمیم داریم در صورت برگزاری، این نمایشگاه محلی برای ارائه کالا توسط تولیدکنندگان و نمایندگان تولیدکنندگان داخل استانی باشد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت