شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۰۶:۴۸

بی اخلاقی با عطر تحریف

متاسفانه مطلب تحریف شده آقای میرسلیم که توسط این نشریه استانی منتشر شد موجی از خوشحالی و ذوق زدگی را در میان شبکه های ضد انقلاب ایجاد کرد. کار این نشریه زحمت ضد انقلاب در حمله به نهادهای انقلابی را کم کرد و بار دیگر مظلومیت این نهادها و شخصیتها را به اثبات رساند.

یادداشتی از عباس خسروانی؛

بی اخلاقی با عطر تحریف

بی اخلاقی با عطر تحریف

بی اخلاقی با عطر تحریف

چندی پیش حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی به عنوان حزبی انقلابی، ولایتمدار، با سابقه و برخوردار از نیروهای امتحان پس داده در دورانهای سخت انقلاب اسلامی میزبان آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم بود. ایشان چهرهای شناخته شده برای نسل اول و دوم انقلاب و بعد از انتخابات اخیر برای نسل سوم انقلاب است و دارای سابقهای درخشان در خدمتگذاری و حراست از ارزشهای انقلاب است. با وجود سابقهای درخشان و پروندهای شفاف کسی نمی تواند در حزب الهی بودن این شخصیت تردیدی به خود راه دهد. اما بی اخلاقی رسانه ای مغرض، در روز سخنرانی ایشان و انعکاس تحریف گونه اظهارات ایشان در نشریهای شناخته شده به مواضع خاص، باعث شد تا رسم مهمان نوازی به خوبی ادا نشود. جا دارد در خصوص این واقعه نکاتی را یادآور شوم:
-ادب حکم می کند انسان تا در جلسه ای و محفلی دعوت نشده در آن محفل حضور پیدا نکند.حزب موتلفه اسلامی به هیچ وجه دعوتی از خبرنگار هفته نامه عطر یاس برای حضور در این جلسهی حساس نکرده بود چرا که به این قبیل رسانهها که در مسیر خشنودی و تامین خوراک برای رسانههای بیگانه گام برمیدارند اعتمادی ندارد. اما متاسفانه عناصر این نشریه بدون دعوت در این مراسم شرکت کرده و اقدام به ضبط سخنان آقای مهندس میرسلیم کرده اند. این اقدام حرکتی غیر اخلاقی و دور از شان مدعیان اخلاق مداری در جامعه است. ای کاش به شعار«ادب مرد به ز دولت اوست» ذره ای اعتقاد داشتند.
-محتوای سخنان آقای مهندس میرسلیم توسط چندین رسانه اعم از اصلاح طلب و اصول گرا منعکس شده است که متن تمام این اخبار و گزارشات موجود است و در هیچ یک از این رسانه ها به نقل از آقای میرسلیم سخنی در خصوص ارتباط یک نهاد نظامی و جمنا و مقوله انتخابات زده نشده است. حال این نشریه مغرض چگونه به خود اجازه داده است بر اساس برداشتهای بیمارگونه خود مطالبی را منتشر کند که هیچ دلالتی بر اظهارات صریح آقای میرسلیم ندارد.
-متاسفانه مطلب تحریف شده آقای میرسلیم که توسط این نشریه استانی منتشر شد موجی از خوشحالی و ذوق زدگی را در میان شبکه های ضد انقلاب ایجاد کرد. کار این نشریه زحمت ضد انقلاب در حمله به نهادهای انقلابی را کم کرد و بار دیگر مظلومیت این نهادها و شخصیتها را به اثبات رساند. به حراج گذاشتن ارزشهای یک کشور هنر نیست بلکه عین بی هنری است.
-اگر چه معتقدم ضبط این سخنان و حضور در این جلسه بدون اجازه و دعوت میزبان، عین بی اخلاقی رسانه ای بوده اما ای کاش انتشار دهندگان و مسئولین این رسانه به اصل سخنان آقای میرسلیم وفادار بودند و دقیقا عین سخنان ایشان را منعکس می‌کردند، نه اینکه برداشت های شخصی و سیاسی خود را با کم و زیاد کردن برخی جملات ایشان به نام آقای میرسلیم منتشر کنند. ما آماده ایم تا فایل صوتی ایشان را در حضور افرادی بی طرف و متخصص در حوزه رسانه بشنویم و متن منتشر شده این هفته نامه را با سخنان آقای میرسلیم مطابقت دهیم.
-این اقدام نشریه اصلاح طلب استانی و انعکاس آن در رسانه‌های ضد انقلاب مرا یاد شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» انداخت و بیش از پیش به دروغ بودن و تو خالی بودن این شعار اعتقاد پیدا کردم. نمی دانم فهم این جماعت از وطن و ایرانی بودن چیست؟
-مردم شریف استان مرکزی می دانند، اما برخی بی سواد های سیاسی هم بدانند که نه موتلفه اسلامی مکانی برای ارائه مواضع ضد ارزشهای انقلاب است و نه آقای میرسلیم بیان کننده چنین سخنانی است.

دکتر عباس خسروانی

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت