جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۰۱:۲۳

بی‌اطلاعی رئیس سازمان بودجه استان مرکزی از پرداخت پول روستاییان به کارگران هپکو

بی‌اطلاعی رئیس سازمان بودجه استان مرکزی از پرداخت بودجه روستاییان به کارگران هپکو درحالی اتفاق می‌افتد که گفته‌های متعارض دولتی‌ها درباره بودجه دهیاری‌ها نشانگر کتمان موضوعاتی در این موضوع است.

بی‌اطلاعی رئیس سازمان بودجه استان مرکزی از پرداخت پول روستاییان به کارگران هپکو

بی‌اطلاعی رئیس سازمان بودجه استان مرکزی از پرداخت پول روستاییان به کارگران هپکو

به نقل از تسنیم، درحالی که در چند ماه اخیر اخباری مبنی بر پرداخت آخر سال95 بخشی از طلب کارگران هپکوی اراک از بودجه دهیاری‌های استان مرکزی از طریق یک منبع موث و آگاه به خبرگزاری تسنیم اعلام شد، این هفته مدیرکل روستایی استانداری مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار این رسانه رسما موضوع را تایید کرد.

این درحالی است که در پیگیری بعدی خبرنگار تسنیم مشخص نشد این روزها در جریان این جابه جایی بودجه میلیاردی از بودجه دهیاری‌ها برای پرداخت حقوق معوق کارگران هپکوی اراک دولتی‌ها به دنبال کتمان چه موضوعی هستند چراکه تعارض در گفتار و حتی اظهار بی‌اطلاعی سازمان مدیریت و برنامه بودجه که باید درجریان هزینه کرد این منابع باشد جای تعجب دارد.

رقیه یادگاری با اشاره به مبلغ پرداخت شده به کارگران هپکو از بودجه دهیاری‌های استان مرکزی به خبرنگار تسنیم گفت: این مبلغ از بودجه دهیاری‌ها پرداخت نشده و از تسهیلات بانکی بوده و جزو دیون و بدهی‌های خود شرکت محسوب شده، حالا نمیدانم شاید در دوره کوتاهی از بودجه دهیاری‌ها برداشته باشند و دوباره این مبلغ را سر جایش گذاشته باشند، ممکن است چنین کاری کرده باشند نمیدانم.

وی افزود: اما اگر از بودجه دهیاری‌ها برداشته شده، سریع از همان اعتبارات بانکی مطمئنا جایگزین شده چون اعتبارات بانکی را برای اینکار گرفتیم، شاید یک هفته‌ای برداشت شده بعد سریع جایگزین شده ولی بنده فکر نمی‌کنم، حالا اگر مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مرکزی چنین مطلبی را گفته، شاید برداشت شده باشد.

رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی تصریح کرد: از تسهیلات بانکی 6 میلیارد تومان برای اینکار گرفتیم، ممکن است از بودجه دهیاری‌ها برداشت شده باشد ولی صحت و سقم آن را نمی‌دانم، تا جایی که می‌دانم 6 میلیارد از تسهیلات بانکی برای این‌کار گرفته شد و جزو بدهی‌های خود شرکت محسوب شد حالا ممکن است قسمت کوچکی از این مبلغ را در زمان کوتاهی از بودجه دهیاری‌ها برداشته باشند و بعد برگردانده باشند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت