سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۴:۵۵

بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی در شهرستان شازند احداث می‌شود

استاندار مرکزی گفت: بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی در شهرستان شازند احداث می‌شود.

استاندار مرکزی گفت:

بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی در شهرستان شازند احداث می‌شود

به نقل از خبرگزاری تسنیم ،  سیدعلی آقازاده عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر مهاجران با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن با ایجاد دسیسه و توطئه و کارشکنی‌های گوناگون  به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه و بین مردم و مسئولان است که البته این آرزوی دشمن هیچگاه محقق نخواهد شد زیرا مردم ایران اسلامی با تمام توان خود از نظام و انقلاب خود دفاع کرده و می‌کنند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت و از خودگذشتگی‌های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است و انها این نظام و انقلاب را از ان خود دانسته و برای حفظ و اقتدار آن با فداکاری و ایثار مجاهدت می‌کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، همواره توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند و امروز نیز در سایه اتحاد و وحدت و از شرایط سخت عبور کرده و رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زنند.

آقازاده بیان کرد: جمهوری اسلامی با وجود همه فشارها از سوی دشمنان همچنان با صلابت راه خود را ادامه می‌دهد، تهدید و تحریم‌های دشمنان سابقه چهل ساله دارد و به شرط وحدت عبور از هر مانعی امکان پذیر است و تهدید اراده این ملت را قوی تر می‌کند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های ایجاد شده هیچ قدرتی توان تهدید و مقابله  با ایران را ندارد و  دشمن هم در اجرای نقشه‌های خود ناکام می‌ماند، با توجه به اینکه مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند اما شرایط مسئولان را درک می‌کنند، این در حالی است که با تلاش و کمک می‌توان از این دوره عبور کرد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: دولت در بخش‌های مختلف خدمات زیادی انجام داده اما در بخش درمان اقدام مهمی انجام شده که نمونه آن در شهرستان شازند ایجاد بیمارستان 160 تختخوابی است که به کمک مجتمع پتروشیمی، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان در دستور کار دولت قرار دارد.

آقازاده خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی استان مرکزی هم از هفتم شهریور ماه خدمات خود را آغاز می‌کند و با استقرار بالگرد در استان  در کمک به مصدومان سرعت عمل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت