جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۵۸:۲۵

بیمارستان طالقانی منسوخ شده/حال‌وروز شهرمان خوب نیست

مقدسی گفت: اعضای شورا باید بدانند حال‌وروز شهرمان خوب نیست و مردم هم به اعضای شورا امید بسته‌اند تا با تصمیماتی منطقی و موثر تحولاتی ایجاد کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس:

بیمارستان طالقانی منسوخ شده/حال‌وروز شهرمان خوب نیست

باشگاه شهرداری اراک

بیمارستان طالقانی منسوخ شده/حال‌وروز شهرمان خوب نیست

به نقل از تسنیم،سیدمهدی مقدسی عصر امروز در مراسمی که به مناسبت روز پزشک با حضور تعدادی از پزشکان شهر اراک برگزار شده بود با اشاره به توجه نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به حوزه بهداشت و سلامت اظهار داشت: خوشبختانه اکنون سطح علمی پزشکان ما مایه مباهات استان است و از جراحان و پزشکان قدرتمندی در استان، کشور و حتی در سطح دنیا برخورداریم و تمامی آنها افتخارات استان مرکزی هستند.

نماینده  مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای بالایی که وزیر جدید بهداشت به دست آورد پیرو دو شرطی بود که با وی بیان کردیم، نخستین شرط مطرح شده به این شرح بود که توجه ویژه‌ای به حوزه بهداشتی و شاخه‌های آن داشته باشد و دومین شرط این بود که طرح تحول نظام سلامت را ارج دهیم زیرا برای این طرح زحمات بسیاری کشیده شده است.

مقدسی ادامه داد: نظام پرداخت مطالبات یکی از ایرادات وارده به طرح نظام سلامت است که در این زمینه وزیر بهداشت اذعان داشته پیش از آنکه مجدد قبول مسئولیت کند با رئیس جمهور به مذاکره پرداخته و قرار بر این است طرح نظام سلامت از حمایت دولت و رئیس جمهور برخوردار شود و در این زمینه قول تامین منابع به مبلغ پنج هزار میلیارد داده شده است.

وی عنوان کرد: باید با نگاهی عمیق به برطرف کردن ضعف‌های این طرح بپردازیم تا این ضعف‌ها طرح را زیر سوال نبرند، در مورد مراکز درمانی تاکنون تعداد سه تا چهار جلسه مستقیم با وزیر مربوطه تشکیل داده‌ایم که براساس آنها از وزیر بهداشت دعوت به عمل آمد و از شهرهای خنداب، کمیجان و اراک بازدید کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احداث یک بیمارستان زنان مجهز و نوین و جمع‌آوری بیمارستان منسوخ شده طالقانی الزامی است، همچنین موفق شده‌ایم که قول‌هایی در رابطه با احداث اورژانس هوایی بگیریم و با افتخار مدعی هستیم که بخش عمده‌ای از وقت ما در حوزه بهد اشت و درمان صرف می‌شود.

مقدسی با اشاره به آغاز به کار شورای پنجم از این تاریخ گفت: فعالیت رسمی اعضای شورای پنجم از امروز آغاز شده و اعضای شورا باید بدانند حال‌وروز شهرمان خوب نیست و مردم هم به اعضای شورا امید بسته‌اند تا با تصمیماتی منطقی و موثر تحولاتی ایجاد کنند.

وی افزود: تصمیمات و نخستین گام‌ها در راستای رسیدگی به امور سبب دلگرمی و جلب اعتماد مردم نسبت به فعالیت اعضا می‌شود و اگر در این راستا کوتاهی صورت گیرد سبب ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: تصمیم ما بر این است تا به رسم حمایت از شورا به پا خیزیم و در این راستا ا ز اعضای شورا انتظار داریم که نقاط قوت شورا را تقویت و نقاط ضعف آن را اصلاح کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت