شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۰۵:۲۵

بیش از ۸ هزار دانش‌آموز راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امسال ۸ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز از استان مرکزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بیش از ۸ هزار دانش‌آموز راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

سرزمین‌های نور

بیش از ۸ هزار دانش‌آموز راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

سرهنگ محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار زر خبر؛ با اشاره به سهمیه در نظر گرفته شده برای استان مرکزی در بخش راهیان نور دانش‌آموزی گفت: امسال ۸۲۰۰ دانش‌آموز این استان مرکزی در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

وی افزود: در بازه زمانی این اردوی معنوی دانش‌آموزان از مناطق فتح‌المبین، هویزه، اروند و شلمچه بازدید به عمل آورده و با رشادت‌ها و خاطرات دلیرمردان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی تبیین فرهنگ مقاومت و تفکر بسیجی را از اهداف برگزاری این اردوها برشمرد و بیان کرد: باتوجه به هجمه فرهنگی دشمن می‌طلبد که با قدرت در این عرصه نیز با توطئه‌ها و ترفندهای دشمن مقابله کنیم و برای این منظور هر قدر فرهنگ ناب جهاد و شهادت در بین دانش‌آموزان که آینده‌سازان این کشور هستند، ترویج شود بی‌تردید این عزیزان بیشتر در برابر سیل عظیم هجمه‌های دشمنان مصون می‌مانند.

امینی با بیان اینکه اعزام‌ها از نیمه دوم مهرماه آغاز خواهد شد، گفت:  حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی موجب تعمیق باورهای دینی و اعتقادی آنان می‌شود و برای رسیدن به این منظور برنامه‌های فرهنگی تربیتی نیز در نظر گرفته شده که حضور یک راوی و یک روحانی در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی در این راستا خواهد بود.

وی افزود: اهم برنامه‌های فرهنگی در اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی محور اندیشی است و هر سال برنامه‌های فرهنگی حین اردو بر روی یکی از محور های سبک زندگی اسلامی نهاده می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم که به مانند سال گذشته با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم تمامی ۸۲۰۰ دانش‌آموز را قبل از نوروز به مناطق عملیاتی اعزام کنیم تا از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید داشته باشند و با آرمان‌های امام و شهدا عهدی دوباره ببندند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت