سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۴۴:۲۵

بیش از ۷ میلیارد تومان کمک‌معیشت به حساب مددجویان استان مرکزی واریز شد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: عیدی و کمک‌معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به‌ حساب ۳۵ هزار و ۴۲۰ خانوار تحت حمایت واریز شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی؛

بیش از ۷ میلیارد تومان کمک‌معیشت به حساب مددجویان استان مرکزی واریز شد

کمک‌معیشت

بیش از ۷ میلیارد تومان کمک‌معیشت به حساب مددجویان استان مرکزی واریز شد

به نقل از تسنیم، محمدرضا شایسته‌جو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات حمایتی کمیته امداد استان مرکزی اظهار داشت: عیدی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار دو میلیارد و 61 میلیون و 979 هزار تومان به‌حساب 35 هزار و 420 خانوار تحت حمایت واریز شده است.

وی افزود: کمک‌معیشت مرحله اول و دوم اسفندماه مددجویان تحت حمایت هم با اعتبار هفت میلیارد و 379 میلیون و 525 هزار تومان به‌حساب خانوارهای تحت حمایت واریز شد.

شایسته‌جو با اشاره به کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت گفت: خیران و نیکوکاران در قالب طرح اکرام و محسنین کمک‌هزینه ماهیانه به‌حساب خانواده‌های ایتام و محسنین واریز می‌کنند.

وی تصریح کرد: سبدهای کالای مددجویان تحت حمایت به‌صورت مرحله‌ به‌ مرحله دراختیار خانوارهای تحت حمایت قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: با استفاده از بازدیدها و شیوه‌های مختلف مددکاری میزان توانایی‌های شخصی و نوع نیاز مددجویان شناسایی می‌شود و اولویت اصلی کمیته امداد توانمندی مددجویان تحت حمایت است که با شناسایی توانایی‌ها و نیازهای مددجویان زمینه توانمندی آنها در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت